Kristen: Taylor’un Vücudu Beni Etkiliyor!

Alacakaranlık serisinin genç aktörü Taylor Lautner ile yakın sahneleri olan Kristen Steward, Lautner’ın kaslı vücudunu çok beğendiğini itiraf etti.

Total film adlı Sinema dergisine konuşan genç yıldız “Taylor gerçekten çok çekici bir erkek, ikinci film için uzun süre vücut çalıştı ve sonuçlarını aldı.” şeklinde konuştu.

~ tarafından HK_Bgm Nisan 19, 2010.

14 Yanıt to “Kristen: Taylor’un Vücudu Beni Etkiliyor!”

  1. günaydın yeni mi fark ettin yani yaa

  2. bella jacob benim asılma çocuğa :@🙂

  3. evet taylor yakışıklı bir oyuncu .amqa edward daha yakışıklı bence…

  4. kristen ne dediğini biliyodur iyişallah…

  5. biliyo biliyo siz takmayın qafanızaaa:D

  6. allahım ikiside çok yakışıklı bu kız çok şanslı :((

  7. herkes bella kadar şanslı olamıyor işte… jacob’ım tabi ki etkileyici bu kız yeni mi farketti ya. gözlük falan mı yollasam ki…

  8. arkadaşlar bu kız gerçekten filmdeki gibi şıpsevdi.bulmuş yakışıklı oyuncuları hepsine kur yapıyor

  9. ya krise hiç yakıştıramadım inşallah aylinin de dediği gibi ne dediğini bilmiodur heeeeeee robert taylor a 1.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.0000.0000.0000.0000.0000.000.000.000. çeker………

  10. bi kere şıpsevdi falan değil we kur yaptuğı falan da yok bu haber eski new moon çekimlerinden kalma😀 taylor kas yapmıştı ya kris de beğenmiş DOSTÇA olabilir bu gayet normal!! hem kris tayloru kardeşi gbi gördğünü we onu öyle sewdiğini söyledi bi haberden hemen yanlış sonuç çıkarmayalım lütfn😀

  11. Ya şimdi erkeği gösteren fizği kalıbıdır o bakımdan taylor ama karizma edward da var ikisini birleştirsek facia olur bence:))

  12. bencede bende berivana katılıyorum…

  13. arkadaşlar ben robert hastasıyım ama vücudundaki noktalar ne lütfen söyleyin bana

Bir Cevap Yazın

 
