Robert ile Kristen Arasına Kim Girdi?

Posta gazetesi ikilinin evlendiğini söylerken, Habertürk aralarının bozuk olduğunu söylüyor. Türk basını da böyle işte..

‘Twilight’ ile üne kavuşan iki genç oyuncunun aşklarının üzerinde kara bulutlar geziniyor!


‘Twilight’ serisiyle üne kavuşan Kristen Stewart ve Robert Pattinson’ın birlikte olduklarını açıklamalarının üzerinden çok uzun zaman geçmedi. Ancak, iki genç yıldızın aşklarının üzerinde şimdiden kara bulutlar dolaşmaya başladı!

GÖRÜŞMELERİ YASAK

Pattinson’ın yeni filmi ‘Remember Me’deki rol arkadaşı Emilie de Ravin ile yakınlaşması, Stewart’ın gözünden kaçmadı! Sevgilisini, henüz yeni kocasından boşanmış olan De Ravin’e kaptırmak istemeyen Stewart, ‘Remember Me’nin iki başrol oyuncusunun baş başa görüşmesine izin vermiyor!

Kaynak: Habertürk

~ tarafından HK_Bgm Nisan 13, 2010.

15 Yanıt to “Robert ile Kristen Arasına Kim Girdi?”

  1. ya bi ewlencekler diolar bi ayrıldılar diolar hepsi YALAN!!!peh😀

  2. aferimm😀 xD bırakılır mı o emile cadısıyla robbb😀😄 aferim sten😀

  3. iyi yapıyor🙂

  4. ya yapıyorlarsa iyi yapıyolar tabi…ama ben böyle bişiy olduğunu sanmıyorum bi site var hergün giriyorum onda gördüm rob ve kristen budapeşdeden birlikte ayrılmışlar ordanda lonraya gitmişler şuan londradalar bence mutlular o gerizekalı kızıda taktıklarını pek sanmıyorum:)

  5. evlensinlerrrrr:D

  6. bende olsam kaptırmazdım tabii.ve gerçektende sewgililer.yani bide okadar film çekilio bi zahmet evlensinler yani

  7. Hiç evleneceklerini zannetmiyorum..

  8. ya yapıyorlarsa iyi yapıyolar tabi…ama ben böyle bişiy olduğunu sanmıyorum bi site var hergün giriyorum onda gördüm rob ve kristen budapeşdeden birlikte ayrılmışlar ordanda lonraya gitmişler şuan londradalar bence mutlular o gerizekalı kızıda taktıklarını pek sanmıyorum:)
    SİTENİN ADINI VEREBİLİRMİSİN?

  9. tabiki veririm;www.wampirob.blogcu.com bu sitedeki haberlerin hepsi gerçek gir bence:)

  10. tabiki veririm;www.wampirob.blogcu.com bu sitede herşey var ve süperrr gir bence:)

  11. aralarının bozuk olduğu haberini sabah gazetesinde görmüştüm.(12 NİSAN)Evlencekleri haberide posta gazetesi kendi kafasından uydurmuş olamaz.(röportaja dayalı)bence robla kris sewgili.sevgili olmasa kris niye budapeşteye gitsin.videosu bile var.fotolara dikkatle bakarsanız ayakkabıları bile aynı.

  12. bence emilie kris ten güzel amaaaaaaa, ben gene rob’uma kris’i yakıştırıorum..

  13. ahhhh evlensinler yha

  14. hayatta ewlenmez bunlaaaaaaaaaaaar

  15. o slk emily’kaptırmasın tabii.onlar evlencekler o nie girio ki
    bnce edward da yanlış yapıo nemember me’nin fragmanını izledim
    tam ewlencekken o kızla olması yakışık almıo.yhani bn de aylin gibi o kızları takacaklarını sanmıyorum.ama ben stewardın yerinde olsam o kızı ölmekten beter ederdim

Bir Cevap Yazın

 
