Kristen Stewart ile Robert Pattison Evleniyor!

Robert Pattinson rol arkadaşı Kristen Stewart ile evleniyor!

robsten.jpg kristenn15 image by nyfiafo

‘Alacakaranlık’ serisinde bir vampiri canlandıran Robert Pattinson (23) ile filmde başrolü paylaştığı Kristen Stewart (20) bir süredir ilişki yaşıyordu.

Kristen Stewart geçtiğimiz günlerde verdiği bir röportajda genç kızların hayranlık duyduğu sevgilisinin kendisine evlenme teklif ettiğini açıkladı. Ünlü oyuncu “Önce Robert şaka yapıyor zannettim. Ciddi olduğunu anlayınca da mutluluktan havalara uçtum” dedi.

KAYNAK: Posta Gazetesi

12.04.2010

~ tarafından alpcemos Nisan 12, 2010.

55 Yanıt to “Kristen Stewart ile Robert Pattison Evleniyor!”

  1. neeee????!!!!!gercek mi bu????ŞOKTAYIM!!!

  2. yalandır yaa…

  3. YALANNNNNNNNNNNNN.AMMA ATMIŞLAR HE:)

  4. ne diyelim mutluluklar😀

  5. :d:d

  6. aaaa inanmıyorum ya… allah bi yastıkta kocatsın:)))

  7. aman tanrım cok sewindim

  8. pasafa hele xDxD yalan ! xD cok duyduk bız bunları .

  9. inanamıorummm yahha evlenmesinlerrrr istemioruummm hayırrr bunu fanlarına yapamazzz

  10. bencede yalan öyle görünüo çünkü her evleniyo dediklerinde yalan çıkmıştı ama inş. evlenirler.kris robu emilye kaptırma!! xD

    • çok doğru sölüosun bi ara emily de ravinle ilişki yaşamışlar bunar heralde remember me filminde. of bencede evlensinler emilyye kaptırmasın robu

  11. gerçekten evleniyormus…. bende önce inanmadım ama dogru

  12. doğru haber pzt günü posta gazetesinin arkasında yazıyordu. evleniyoılar die.😀 ama ben çok mutlu oldum ztn onca sahneden sonra evlensinler artık

  13. mutluluklar dilerim

  14. OOOH MYY GOD …MUTLULUKTAN UÇTUĞUMU SÖYLEMELİYİM.SÜPER Bİ HABER BU:D

  15. arkadaşlar söylediklerime inanmayacaksınız belki ama edward(robert) ve bella(krısten) birlikte olduklarının kanıtı ortaya çıkmış.söylentilerin doğruluğu şu:robert ve krısten birlikte seks yapmışlar ve bu yaptıklarını kasede çekmişler.eve giren bir hırsız bunların seks kasedini çalmış ama onlar bunla ilgili hiç yorum yapmıyorlarmış.ve kased internette yayaınlanmış..ahhhh edward ben seni çooooooookkkk seviyordum böyle bir şey yaptığınıza inanmak benim için de gerçekten zor:///

  16. Çok sevindm ya spr çok mutlu oldum birbirine çok yakışıolar..ikisini de çok ssewiorum…

  17. Hayııır! Rob bunu bana yapamazsın yaa!

  18. inanmıorum kardesimmmmm!!!!!!!!😦

  19. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hayırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr olamazzzzzzzzzzzzzzzzzz

  20. yha ben krıstenı oldurmek ıstıyorum ama krısten olurse robert uzulur ve ben ona kıyamam yha ınsallah evlenmezler robert bunu hayranlarına yapamazzzzzzzzzzzzz

  21. çok svndm ama kristen havalara mı uçmuş phhh o mu ancak robert uçmuşutur zaten bunların evlenecekleri belliydi xD:

  22. bence yalandır yaaa, o kadar çabuk evlenmez bunlar. Ama evlenseler ne güzel olur x)

  23. ben çok sevindim kristen ve robert çok YAKIŞIYO…

  24. bu yaşta evlenilir mi yaa?? salak bunlar yaşasınlar hayatlarını dimi ama

  25. bu yaşta evlenilir mi yaa?? salak bunlar yaşasınlar hayatlarını dimi ama =)

  26. bencede çok yakışıyorlar inş evlenirler.

  27. evlenmesnler o benim aşkım hayallerim suya düştü allah kahretsin hem hiç yakışmıyolar benimle evlennnnnnnnnnnn kristen kusura bakma (o benim)

  28. ya bence evlenmezler kristen evlenmek için çok erken dedi ya bu haber yalan gastedekiler hep yalan oluyo inanmayın bence…

  29. evleniceğinize iananamadım ama çoook yakışıyorsunuz inşallah mutlu olursunuz ve boşanmazsınız inşallah seni çok seviyorum ROBERT AMA KRİSTEN SANA YAKIŞIYOR GÜZEL TERCİH YAPMIŞSIN

  30. ben bu basını anlayamıyorum daha geçen gün bir dergide rob un ”kristen la sadece arkadaşız onla aşk sahneleri çekmek garibime gidiyor” dediğini okumuştum!!!

  31. ben bunlara sinir oldum bi kristen evlenme teklifini kabul etmedi yada yok öle bişey diolar olay bitio sonra bunlar seks kastiyele gündeme geliyo

  32. ben pek inanmadım ama işallah doğrudur ikisinide çok seviyorum

  33. zaten birbirlerine çok yakışıyorlardı mutlu olurlar umarımmmm….

  34. yaşasın sonunda yha çhoq sevindim bu ikili harika yhaaaa

  35. kristin e lanet yağsın !!! hayır yaaa olamazzzz !! itiraz ediyorum ! .d.d

  36. ewlenmezler bnceeeeee

  37. bence çok yakışıyorlar eğer doğruysa çok sevindim
    ama değilse de evlenmelerini isterdim
    ayrıca o emilie denilen kadına gıcık oluyorm çok sinir
    bir kadın Robert eğer ona bakıp kristen’ı bırakırsa
    bu iş çok saçma olur.(Kristen Robert’a sahip çık!)

  38. hayır yalan kaç kere teklif etmiş ama kristen erken demiş kabul etmemiş hıh bu site çok yalancı bence

  39. arkadşlar bazi yerlerde ayrıldıkları yazıyorrr!

  40. bencede yalan

  41. yh evlenmesınler krısten la taylor daha coggg yakısıolar

  42. herkesin yorumuda bi kere taylorun sevgilisi var.ayrıca sen kimse evlenmesinleeerrrr diyemez tm mı?siz karar vermiosunuz.onların kararı.gayette gzl yakışılorrrr!Allah mutlu etsin.yalan da diil. inanın.onları çoooooooookkkkk seviorummm

  43. altına iyi güzel kaynak posta diye yazdın niye o kaynaga gıdılıpte doğrulugu kanıtlanmıyo amma atmıssınız bu kadarda dusmeyın artık yha hamıle dedıler gulduk ben sadece bunada guluyorum emınım yalan degılsede allah mutlu etsın

  44. inanmayıııın bunlaraaa. bu haberlere gazetelere dergilere kalsa. bu robert pattinson ve kristen stewart evlenmişlerdi çocukları olmuştu ve hatta hatta boşanmışlardıııı. internete yazın robert pattinson ve nikki reed aşkı var mı diye. var yazıolar. robert pattinson ashley greene arasında bir ilişki var mı diye yazın var diolar. bu haberlerin hiç biri doğru diil yaa. inanmayıııııın.

  45. alın işte buda kanıtı http://twilighturkey.net/2010/05/14/bu-iddia-hollywoodu-karistiracak/ buradan okun lütfenn

  46. aman tanrım bu bi şaka deil demi??bu olayy süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  47. vonder full harika birbirine bu kadar yakışan çift görmedim bir an önce evclensinler yksa been deliricem mutluluklar ı love yours

  48. YOK YAA YALANDIR BENCEDE AMA DOĞRU OLMASINI İSTERDİMM

  49. doğrusuda bu olurdu zaten birbirlerinede çoooooook yakışıyorlar bide bakıyosun nette şok şok şok robert pattison ve kristen stewart ın çocukları oldu ne güzel olur ama neyse mutluluklar

  50. HAYIRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR HAYIRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR YALAN DİYOLAR YAAAAAAAAAAAA HAYIRRRRRRRRR ARKADAŞLAR BENİ TESELLİ EDİN ZATEN KİTAPLARININ HEPSİNİ BİTİRDİM DİYE BULANIMDAYIM BİDE EVLENİYOLAR HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HAYIRRRRRRRR ŞU ANDA TUTULMANIN ÇEVRİLDİĞİ YERDEYİM DİZİMDE LAPTOPUM AĞLIYORUM EDDDDWWWWWWWAAAAAARRRRRRRRR

  51. ROBERT SİZE LAĞİK DEĞİL O BENİMLE BİRLİKTE OLDU BEN KİMMİYİM DİYE SORARSANIZ AH BUNU SÖYLEYEMECEĞİM TEK BİR KÜÇÜK SIR (GOSSİP GİRL) DEDİ KODUCU KIZ :d:d:

  52. BU BİR ŞAKALYDI

  53. sizin çok haranızım sizin şafak vaktini sinamalarda 16 kez izledim daha öncekji bölümleri toplam 145 kere izledim inamıyosanız bize gelin

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: