Tüm Twilight Yıldızlarının İmzalı Fotoğrafları

~ tarafından HK_Bgm Nisan 11, 2010.

20 Yanıt to “Tüm Twilight Yıldızlarının İmzalı Fotoğrafları”

  1. cok güzel

  2. jacob’un ve alice’nin resimleri çok tatlı ya bitiyorum o ikisine hele o alice’nin kolyesi var ya süper yaaa

  3. off hele edward sen varya gözlerimi alıyorsun

    • o benim edward ım kızım senin ağızınoı burnunu kırarım o benim aşkım kafanı kopartırım ben onunla evlendim 1 çocuuğumuz var adıda renesmee seni döverimmmm

  4. üff adamn haberi yok konuştuğunz şeylere bak😦

  5. ya gidin paranoyak mısınız ne siniz ya onların işi yoktu gelip sizinle evlenecek bırakın güldürmeyin kendinize

  6. bu arada önerin için teşekkürler(twilight eşyalı konusunda)

  7. alice e bitiyorum ya çok tatlı kız…

  8. ay aklım almıoo, laurent’nın imzası ne güzelmiş😀
    rob’um her zamanki gibi göz kamaştırıo yirim ben sizi yaaaaaaaaaaaaa .::.

  9. laurent’ın imzasında kalp mi var banamı öyle geliyo

  10. kalp var galiba

  11. robert de kristen de fotoğraflarda iğrenç çıkmış. filmde çok güzell ve yakışıklılar yaa bu ne böle makyaj insanı nasıl da değiştiriyo. ama haklı değilmiyim arkadaşlar bu fotoğraflrda rob da kris de hiç güzel çıkmamış filmde daha güzel ve yakışıklılar yaa..

  12. mnyk yaa bn byle şy grmdim…

  13. bende böyle imzalı fotoğrafları olsun isterim…

  14. ashley you are my sister you’re you, so I like that sometimes in my dreams I see you dreams dry I are very beautiful, I like you long to be I want in my life are very important I say my favorite famous person was, but you’re different, and I believe I met you, so hard to wish that I you alice in the role you not to meet you, also without you, a sister, as I see and I from that direction too love jobs very well get a call Ashley and Kellan at dawn may not be that the article had been so upset I was that I live not to see me happy was no longer the box unchecked do not see me really upset, and he it Bilk is important to me and I’ll get to see my sister (My english is not good excuse)

  15. I signed that I would get pictures … (I wish though)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: