Edward ve Renesmee :)

~ tarafından HK_Bgm Nisan 8, 2010.

36 Yanıt to “Edward ve Renesmee :)”

  1. olmamış…

  2. fotomontajmı bu

  3. cog saçma ve kotu olmuss😦

  4. bu gerçek mi

  5. yha çok tatlı ama kitapta anlatıldığı gibi asla diiiil…

  6. Aman tanrım edwarda babalık hiçç yakışmamış

  7. olmamıssssssss

  8. renesmee nin suratı ne kadar da çirkinmiş öyle ıyyy.

  9. ya olmamış robert bu kadar çirkin çıkmamalı ve bu gerçek renesmee deil

  10. rob a sakal yakışmıo yaa! ama kitaptaki gibi olduunda kesinlike baba tipi var…😀

  11. 2 side çok şrin değil fakat önemli olan güzellik değil

  12. gerçek renesme daha ttlı olmalı bnce .:)

  13. tabikide bu renesme değil renesme olsaydı bu kadar çocuksu çıkarmıydı hem renesme göründüğünden çok daha olgun aynı annesi ve babası gibi yarı insan yarı vampir ve bella va edwardın çocukları asıl yüz hatlarını onlardan alması gerekiyordu ama almamış kesin bu başkasının çocuğu

  14. gercekten yaa Edvarda babalik hic yakismamis…filmde nasil olur acaba)))

    • edwarda babalık çok yakışmış
      benceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee onu her haliyle seviyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmm

  15. bu ne ya güzelim edwardı ne hale getirmişler benim kafamda çizdiğim baba edward portresi daha farklı ve daha şirin bu pek olmamış…

  16. bence de hiç olmamiş.daha iyi bir resim beklerdim.

  17. fotomontaj ya edward gibi yakışıklının böyle tipsiz kızı olur mu

  18. doğruu

  19. hyrr bu deil ztn ggoogle da fotolara baqın bi bu renesmee deişllllll

  20. hiç mi hiç olmamış vala filmde de bu nessie oynamıo ki zaten

  21. kitapta böyle yazmıyor renessmee nin göz rengi bella gibi kahverengiydi ama gerçekte çocuğu olacaksa iyi olmuş ya🙂

  22. renesmee çoooooooooookkkkkkkkkk tatlı ve edwardı öpmesi ayrı bişey ama çok güzel bir saça sahip

  23. edwardın sakalı olmasa süper olacak bella da saçını kestirmese love you bella come turkish bella edward

  24. bncede

  25. ya adam vampir arkadaşlar.vucudu donusum gecirdigi an nasılsa oyle kalmıs ne bu sakal :S

  26. kakaaten haa
    Allah sizi kahretmesin bu ne biçim bi resim böleeee hahahjahhaa

  27. ıyyyyyyyy iğrenç bi resim bnceee

  28. jacob bu kıza mühürlenmekte haklı. burda olsa ben onu yerim heralde (filme göre onun beni yemesi daha olası :))

  29. 😀😀😀 o henüz vahşi değil korkmana gerek yok ali

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: