Tutulma’nın Yan Kitabı Çıkıyor: Bree Tanner’ın Kısa İkinci Hayatı

Twilight hayranlarına müjde! Serinin yazarı Stephenie Meyer, yazdığı yeni Alacakaranlık serisi kitabını internet sitesinde yaptığı bir açıklama ile duyurdu.

Kitabın adı: Bree Tanner’ın Kısa İkinci Hayatı

Eser, serinin üçüncüsü Eclipse (Tutulma)’nın kısa romanı şeklinde yazılmış. 192 sayfadan oluşan kitabın ilk baskısı 1.5 milyon adet olacak.

Bu kısa roman, Tutulma’da tanıştığımız yenidoğan vampir Bree’nin bakış açısı ile anlatılacak. Ve bu yeni Alacakaranlık serisi kitabı, 5 Haziran 2010 tarihinde raflardaki yerini alacak.

Bree karakteri, Cullen ailesinin düşmanı olan Victoria tarafından yaratılan yenidoğan vampir ordusunun bir parçası olarak karşımıza çıkmıştı. Victoria’nın vampir aşkı James’i öldürmesinin ardından intikama susayan Victoria’nın planı Cullen’lar ve Bella’yı öldürmek için bu orduyu kullanmaktır.

Meyer USA TODAY ile yaptığı röportajda “Bunu yazmaya uzun zaman önce başladım. Tutulma’yı düzenlediğim zamanlardı. Bu daha çok benim hikayede neyin olup bittiğini netleştirebilmem için yaptığım bir çalışma idi.

Bree Tanner’in Kısa İkinci Hayatı daha çok Tutulma çayırlıkta gerçekleşen büyük kavgadan (Cullen’lar ve vampir ordusu arasında) önce yenidoğan varlığının son haftasını anlatıyor. Bu Bree ölmeden önceki son hafta.” açıklamasında bulundu.

Hayranlar bir sonraki Alacakaranlık serisi romanının, Edward Cullen’ın bakış açısı ile anlatıldığı “Geceyarısı Güneşi” olmasını bekliyorlardı. Fakat yazar
Meyer “Hepsinin Geveyarısı Güneşini beklediklerini düşünüyorum. Ama şu anda vampirler hakkında yazmıyorum.” dedi.

Yazar,  Geceyarısı Güneşi’nin bir kısmını izni olmadan internet ortamında yayıldığında, kitabı yazmayı süresiz olarak durdurmuştu.

~ tarafından HK_Bgm Mart 31, 2010.

21 Yanıt to “Tutulma’nın Yan Kitabı Çıkıyor: Bree Tanner’ın Kısa İkinci Hayatı”

  1. ya bundan önce midnight sun çıksa daha çok sevinirdik :!

    • ya arkadaşlar bu kitaptan ankarada da çıkmış mı kaç lira nerde satılıyoo almam lazım

  2. benim arkim sipariş üzerine türkçesini getirtmiş midnight sun ın nasıl oluyosa
    haberiniz varsa bana yardımcı olsanız sevinirim o kitabın türkçesinide geçtim artık ingilizcesinede razıyım 😀

  3. ewt katılıyorumm 🙂

  4. ewt biz midnight sunıbekliyorduk!!!Bunu o kadar merak etmiyorum midnight sun çıksın!!!!!ama yazar yazmıyacakmış 😦

  5. ya arkadaşlar bişi sorcam sizin okuduğunuz tutulma kitabı kaç sayfa bnm 539. ama yukardaki açıklamada “Bu kısa roman, Tutulma’nın 569. Sayfasında tanıştığımız yenidoğan vampir Bree’nin bakış açısı ile anlatılacak.” :(:(:(

  6. off ya evt geceyarısı güneşi çıksaydı keşke önce

  7. ewettt,

    bir şey sorucam bu kitapta edward ve bella olmıyacak mı?

  8. yaz icin tsk ederim

  9. önce geceyarısı güneşi kitabının türkçesi cıksın da ondan sonra buna da bakarız…

  10. geceyarısı güneşi ne yaavv??bu kitap kaç serilik annamadım yaniii???hııı???

  11. arkdşlar midnight sun ilk 12 bölümünü okudmm frmmatik.com edwardın ağzndan dha rmantkk oluooo =)inşş yazmya dvamm ederr!!

  12. midnight sun ın çıkmaması bizim suçumuz (okuyucuların) bazıları meraklarını engelleyemedi midnight sun ı internete sızdırdı . keşke bunu yapan bulunsaydı KEŞKE 😀

  13. büşş bu yazı büyük ihtimalle ingilizceden çevrilmiştir. Biliyosun ing kelimeler bazen daha uzun olabiliyor belki 28 sayfa fazladır xD. Bu arada galiba senin kitabının sayfaları eksik çünkü kitap 541 sayfa.

  14. wohooo ben aldım sadece 155 sayfa ve vampir olmayı şafak vaktinde bella’dan kat kat daa güzel anlatıyo…

  15. bu arada Bella’nın adı geçmiyo. Sadece insan kızı elimle işarettim diye yazıyo. Stephenie meyer bella’nın dilinden anlattığında tutulma’yı o zaman da vampir kız beni işaret etti diyo…

  16. bi de edward yerine kızıl saçlı adam diyo o da var 😀

  17. bende okudum. okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum.bree denen kız kurt adamları uluyan vampirler zannediyo.görmüyo ama.jasper gözlerini kapattırıyo.ama gerçekten çok güzel.güneşe çıkınca yanacaklarını falan da sanıyolar yeni doğanlar xD xD xD

  18. gece yarısı güneşi zaten nette var ilk 18 bölümünü bulabilirsiniz

  19. ben bu kitabı okudum ve çok beğendim kitabın çok küçük bir bölümünde Belladan bahsediyor onun dışında Bree ve Diego ele alınmış… tavsiye ederim
    çok sürükleyici bir kitap D&R de 4 tl ye satılıyor şimdiden iyi okumalar

Bir Cevap Yazın

 
