Eclipse (Tutulma) Filminden Yeni Fotoğraflar

Az ama öz.. 😉

Reklamlar

~ tarafından HK_Bgm Mart 31, 2010.

17 Yanıt to “Eclipse (Tutulma) Filminden Yeni Fotoğraflar”

  1. 2. ateş başında hikaye anlatıldığı 3 yeni doğanlarla savaş birinci hangi sahne

  2. süper hepsine bayılıyorum lütfen film hiç bitmesin .kitabın devamını istiyoruz jacop ile renesme nin evlendiğini görme istiyoruz

  3. aşkım jacob’mm çok yakışıklı çıkmış canım yha kuzummmmm

  4. edwaaaaard seni seviyorummmmmmmm…

  5. edwarda aşığım

  6. edward yakıo ortalıgı jacob bıraz sonuk kalmıs

  7. bence de edward yakıyor ortalığı…..

  8. yaa tutulmada jacop çok dadluu ve yakışıklı bu seride pek bişe olmayacak sadece edwardımm ile bella nişanlanacak jacop a da davetiye gönderince jacop bozulacak bu işe gidecek ama şafak vaktinde çook şey olacak bellayla edward evlenecek çocukları olacak jacop bundan şikayetçi olacak falan filan bella zehirlenecek çocuklarını vampirlerin kurulu vardıya onlar ellerinden alacak ohooo birsürü şeyyy yalnız nerden biliyorum die sorarsanız başka bi sitede görmüştüm çocuk yorum olarak yazmış kitabını okumuş ordan biliom bunları:D

    • asiye yazdığın çoğu sey doğru evet bu bölümde çok fazla haraketlilik yok victoria nın yenidoğan sürüsü yapması dışında birde şafak vaktinde nişanlı oluyorlar haliyle jacop a da edward davetiye yi yolluyor yani çok bilmiş gibi konuşmak istemem ama tutlma ve şafak vaktini 3 kez okudum ve artık sabırsızlanıyorum filmini izlemek için :))

  9. gerçekten az ve öz ve yetti Allah razı olsun 🙂

  10. jacobu çok seviyorum…her yerde olduğu gibi bu resimlerde de çok yakışıklı çıkmış.ayrıca bu resimler için thank you

  11. mütişler.2.resim de bella la push a gidiyo efsaneleri dinlio.1.galiba bella nın eli incindii zaman.şafak vaktinde ise
    jacob renesmee sevdiini bella duyunca jacob ı öldürmee çalışio.
    bence ii ederde.ama bu seri mütişşşşşşşşşşşşş!!!!!!!!!!!!!1

  12. has uşak şu edward..:D

  13. gsl bencede edward bella cullene katılıorum

  14. bence jacob çok yakişikli bu resimlerde de her zaman ki gibi yakişikli çimiş cnm jacobim…

  15. ya of hazirana daha çok var biraz daha resim bulup koyma olanağı yok mu?:(

  16. hhuuuhhhhuuuuu süperrrr hepsini çok sewiyorummmm

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: