Taylor Lautner ve Babası

Twilight serisinin yakışıklı kurt adamı Jacob’ın babasını merak ediyor musunuz. Buyrun..

Reklamlar

~ tarafından HK_Bgm Mart 27, 2010.

29 Yanıt to “Taylor Lautner ve Babası”

  1. bu çocuk bu adamdan olamaz bu jacob’mın yakışıklılığına bak bide bu adama bak olacak bir şey değil…

  2. artık merak etmiyorum babası olduğunada inanamıyorum şoktayım

  3. hiç benzemio

  4. yhaaa robertin babasınıda bulsunlar çok merak ediormm banane taylordan

  5. bu resmin gerçeğini görmüştüm.sanırım bu montaj

    • sanmıyorum bunun montaj olduğunu ama yine de bu kesin montaj diyen başka arkadaşlarımız da olursa kaldırırız fotoğrafı. Yanlış bilgilendirmeyelim insanları.

  6. her yakısıklının anne weya babası güzel olcak die bisey yok ki belki adam gencken zayıf ve yakısıklıydı 🙂 malum ileri yas we babalık zor cökmüş olabilir adam 🙂

  7. afedersiniz yanlış resimmiş benim gördüğüm cevabınız üzerine biraz araştırdım üzgünüm montaj değilmiş

  8. ALLAH’IM BU NE LÜTFÜN GENLERİNİZ İLE BİRBİRİNİZE BENZEMEYİN.SAKIN TAYLOR!!!!!!!!!

  9. mahallenin sütçüsü veya tüpçüsüyle de bi fotoğrafı olsa daha gerçekçi bi kıyaslama yapabilirdik aslında:P

  10. hiç bensemiolar üstelik taylor esmer ama babası daha beyaz bilemiyorum

  11. ne alaka 😕 bence taylorun normal hali filmdekinden daha güzel

  12. bence güzel

  13. canımın içi her haliyle yakışıklı o ayyy yerim onu…
    ama babası için aynı şeyleri söyleyemem:S

  14. üvey falan olabilir mi acaba bu ne ya o adama bak bide taylor’uma bak alakası yok!şu ana şoktan şoka girmiş durumdayım yani be bu nee!

  15. Neden kimse inanmıyor ?

  16. Allah aşkına yha inanmak içten deil:/

  17. bencebbklerde bi karışklk olmş

  18. aynen yha bebekler falan karışmış olabilir 😀

  19. gerçekten aralarında en ufak bir benzerlik yoq

  20. kaş kulak benziyoda devamı yorumsuz

  21. dünyada birçok kişinin birbirine benzeyen özellikleri var sırf kaşı kulağı benziyor diye babası olacak hali yok ya:D

  22. bu onun bası olamaz

  23. bence bu site komiklik olsun diye o resmi koymuş. bnce babası değildir. çünkü bn nette taylorun annesi yazıyom o bile çıkmazken bu adam ne alaka?

  24. ya arkadaşlar doğru olabilir aslında. çünkü taylor 18 yaşından küçük olduğu için sette babası hep yanında bulunuyormuş.

  25. hayır değil çok karizma bi babası ve kızılderili soyundanda bir annesi var

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: