İşte Eclipse (Tutulma) Filminin RESMİ Afişi

Ülkemizde 2 Temmuz tarihinde vizyona girecek olan Tutulma filminin sinemalarda boy gösterecek olan resmi afişi yayınlandı.

~ tarafından HK_Bgm Mart 24, 2010.

22 Yanıt to “İşte Eclipse (Tutulma) Filminin RESMİ Afişi”

  1. bella çok güzel edward çoooooooook yakışıklı jacob ise çoooook tatlı

  2. bence daha şatafatlı bşi olmalıydu..

  3. güzel olmuş ama edward la bella yan yana olmalıydı

  4. bana en güzel görünen bi kristen stewart(bella) ve taylor lautner(jacob) robert pattinson(edward) gözüme iyi görünmüo nedense :S

  5. edward her zaman ki gibi yakıo ortalıgı

  6. ahh süperr…..

  7. jacob çok tatlı çıkmış teni daha da kavruk duruyo karizma canım ya yakışıklım

  8. off taylordaki karizmya bak yha süper ötesi . .

  9. yerim yaa çokkk tatlılar kristen stewart kesinlikle çokkkkk güzel keşke robertla kristen gerçek hayatta çıksalarr offf yaaa…

  10. bella süper çıkmış

  11. yha daha gösterişli olabilirdi resim daha çok şey anlatmalıydı bnce new moon afişi daha güseldi,

  12. çıkıolar diye biliodum ben avede fotograf superrrrrr edward tabıkı yakıyor ortalıgı

  13. afiş çok sade ama kitaptaki çekişmeyi tam olark yansıtabilio bnce iyi bi seçim yapmışlar ama edward burda iyi çıkmamış😦 bell❤ jake❤ edward❤

  14. BENCE SÜPERRRRR!!!!HEPSİ SADE VE GÜZEL!!!FİLMİN GÖSTERİME GİRMESİNİ SABIRSIZLIKLA BEKLİORUM!!!

  15. bella da farklı bir dünya yüzü var. İlgiç ve çekici

  16. edward bu filmde tam olması gerektiği gibi makyajı fln her şeyi oturtmuşlar artık 1.film acemiceydi 2.sinde kötü,yorgun, bitkin ve bellasızlığın acısını taşıyan bi görüntüdeydi ama bu filmde… karizmatiklik,yakışıklılık.. edward bizi yakmaya gelio. ama afiş çook sıradan

  17. ben çok büyük bir twilight fanıyım. yani seriyi çok seviyorum. herşeyden önce çok büyük bir “edward and bella” hayranıyım ikisinide çok yakından takip ediyorum tabiki filmleride taylorı pek sevmem ama yinede tatlı . sevenlere sözüm yok. ama bi afiş gerçektende berbat yha. bi kere jacob pis sokak çocukları gibi çıkmış edward desen acıların çocuğu gibi gören sanki dayak yemiş sanacak bella yinede fena çıkmamış .ben üçünüde çok sevmeme rağmen bu afiş berbat !

  18. bn tam bii alacakaranlık hayranıyım tabi bide edward & bella ikisinide çoqq sewiorm ama jacob için aynı şei söyleyemiycem filmde hep edward la bellanın arasına girio o kadar sinirimi bozuo ki bi kaşık suda boğarım yani o derece fimde ise edward her zmn ki qibi yakışıklı karizmatik vs… onu çoqq sewiormm

  19. tutulmayı okurken dedim bu bella edwardı haketmiyo jacopa yaklaşıyo çünkü yapılırmıydı bu edwarda okurken üzüldüm baya gıcıkda oldum ama şafak vakti bambaşkaa yaaa sinirim minirim geçdi😀 jacopla edwardın arkadaşlıklarına şakalarına bayıldım hele jacop kitapdaki espirilere bayıldım harikaydı emmetda çok tatlı bellayı gıcık ediyo sürekli takılıyo manyak yaa:)))

  20. edwarrrrrrrrrdddddddd aşkım bitanem ya edward her zaman yakışıklı,karizmatik,tatlı,çekici jacob güzel değil

  21. edward hariç herkes tipsiz çıkmış bence..hak veriyorum jacob güzel çıkmamış bella amele gibi çıkmış off bu ne biçim afiş edward her zamanki gibi yakışıklı karizmatik kimse onun gibi olamaz bence..(bu üç nokta çok şey anlatır çok)

  22. edward hariç herkes tipsiz çıkmış bence..hak veriyorum jacob güzel çıkmamış bella amele gibi çıkmış off bu ne biçim afiş edward her zamanki gibi yakışıklı karizmatik kimse onun gibi olamaz bence..(bu üç nokta çok şey anlatır çok)

Bir Cevap Yazın

 
