Eclipse(Tutulma) 7 Dakikalık Fragmanı!

Sonunda geldi 20 Mart ve yaklaşık 30 dakika önce Facebookdaki Robert Pattinson sayfasında yayınlandı 7 dakikalık fragman ve ilk kez bizim sitemizde izleyeceksiniz 7 dakikalık fragmanı.Daha fazla heyecanlandırmadan işte fragman.İyi Seyirler🙂

~ tarafından alpcemos Mart 20, 2010.

27 Yanıt to “Eclipse(Tutulma) 7 Dakikalık Fragmanı!”

  1. Teşekkürler Alper emeğine sağlık.. fragman da süper olmuş🙂

    • Önemli değil ne demek.Allah’dan hemen koyar koymaz gördüm facebookda videoyuda ilk bizim sitemizde izlenecek🙂

  2. teşekkürler paylaşım için

  3. bu videonun yeni fragman olduğuna emin misiniz🙂 daha öncede görmüştüm de:) merak ettim

  4. başarılarınızın devamını dilerim ve bizi her an her şeyden haberdar ettiğiniz içinde teşekkür ederim fragman ise daha filme dönük olabilirdi montajlanmamış sahnelere daha az yer verilebilirdi diye düşünüyorum…

  5. harika ötesi

  6. inanılmaz!!!!!!!!!!!!!!!

  7. süper olmuş!!

  8. gerçekten sizin sayenizde arkadaslarıma herseyi ilk ben soluyorum ve sınıfta alacakaranlık fılmını en ccok seven kısı olarak parmakla gosteriliorum cok saolun:)

  9. bu arada fragman super olmus edward gittikçe daha da yakısıklı oluyo ve de jacob gittikçe kendini aşıyo:)

  10. çok saolun arkadaşlar emeğinze sağlık. bişi rica etsem çokmu olurum bunun tr altyazılısı nasıl bulucaz :)))

  11. kızlar ben bununda belle-edwardın sahnesininde türkçe alt yazılısı izledim süper…

  12. bu değil kardeşim kandırın bakalım nereye kadar

  13. orjinal fragman bu deil 7 dakikalık ama olsn yinede gsl olmuş🙂 teşekkürler!

  14. orjinali deil ama bayıldım yinede filmi dört gözle bekliorumm (beklioruuzz)

  15. emeğiniiz için çok tşkkrlr kim sitede yayınladıysa eline sağlık çok güzel olmuss herşey çok güsell

  16. TWİLİGHT’I CNM KDR SEWİOM.AMA ŞİMDİ 3.FİLM BİRAZ DEĞİŞİK GELİO.YÖNETMEN DEĞİŞMİŞ.VİCTİRİO DEĞİŞMİŞ.BELL’S PERUK TAKIO.BU BNM ESKİ SEVDİĞİM TWİLİGHT SAGA’YA BENZEMEMİŞ.AMA YİNE DE SÜPEEEEEERRRRRRR!!!

  17. Orjinali değil diyen arkadaşlara sesleniyorum.

    Orjinal fragman budur daha fazla aramayın.Çok sağlam kaynaklarım var bu sayede biliyorum ilk banada saçma geldi ama gerçek fragman budur bilginize!

    seloxy adlı kişiye şunu diyorum bizim kandıracak kimsemiz yok bizde bulduğumuz bilgileri sizlerle paylaşıyoruz ben ne kristenım ne robertım nede diğer oyunculardanım verdiğimiz haberlerin doğrulu hakkında tam emin olamıyoruz ama en iyisini en doğrusunu sizlerle paylaşıyoruz gerçek fragman bu dediysem budur lütfen daha uzatmayın

  18. fragman süüüüüüüüpeeeeerrrrrrr yha edward her zmn ki gibi yakıo ortalığı jacob desen iice sınırları aşmaya başladı……

  19. keşke altyazı da koysaydınız…

  20. gerçekten süper olmuş elinize sağlık :)ama bence da alt yazı olsaydı daha güzel olurdu😉

  21. walla dediklerinden bişey anlamadım ama olsun onları görmek bile yeter😀

  22. süper yapmışlar filmi yaaaaaaaaa, gelse de gitsek :))

  23. filmin dövüş sahnelerini görmek için sabırsızlanıyorum, kellan çok güsel oynamış vala, tam adamını bulmuşlar (:

  24. fragman için çok tşkr keşke alt yazılı olsaaa:)

Bir Cevap Yazın

 
