Eclipse (Tutulma) Filmi Yeni Sahnesi (Bella-Edward)

~ tarafından HK_Bgm Mart 20, 2010.

12 Yanıt to “Eclipse (Tutulma) Filmi Yeni Sahnesi (Bella-Edward)”

  1. hangi sahne olduğunu bile anlatamadım ya… türkçe bi alt yazısı bari olaydı. dil bilmemek ne zormuş:((

  2. facede var ben izledim

  3. ben bu türkçe alt yazılısını başka bir yerde izledim yakında burayada gelir…

  4. rob sana beyılıyorm. aaaaaaaaaaaaaaaaaaşşşşşkkıııııııııııımmmmmmmm

  5. askmmmmmmmmm bu kadar karizmatik bir adam başka nrde vr ya???

  6. bakışlarına bitiorummmmm böle bişi olmaz yha ahh kris ahh neler kaçırdığının farkında deil 😦

  7. sanirim bu sahne savas olmaadan önceki gecenin edward ve belle nin yalniz kalip bellenin erward´la anlasma saglamaya calistigi gece , anlasma dedimce belle onunla yatmak istiyor..

  8. süperya mütiş.tutulmada edward ile bella daha yaklaşiolar.bella nın kesin bi seçim yapması gerekio.şafak vaktinde bella vampir olyo.keşke bitmese ama mütişşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş

  9. edward çok yakışıklı bu bölümde çok göstermiyolar keşke daha çok gösterseler bayılıyorum

  10. edward aşkım çcoooooook yakışıklı sen birtanesin vampirim

  11. sprrrrrrrrrr

  12. bu filme bayılıyorum !!!

Bir Cevap Yazın

 
