Eclipse (Tutulma) Filmi Kamera Arkası İzle (Video)

~ tarafından HK_Bgm Mart 14, 2010.

33 Yanıt to “Eclipse (Tutulma) Filmi Kamera Arkası İzle (Video)”

  1. sanırım bu film hemen vizyona girip ve bizlemeden ben kalp krizi gerçirmem … inş. hemen girer. bayılıyorum bu filmin serisine kitapları ayrı filmleri ayrı güzel ve tabiki bütün oyuncular sadece voltırıler igrenç bide yeni doganlar ve VİCTORIA…

  2. waoooov superrrrrrrrr victorıanın degısmesı garıp olmus….XD

  3. eski victoria daha güzeldi bu kız bi garip duruyo sanki…

  4. ya arkadaşLar önemLi bişey söyLemem gerekiyo ben thetwilightfan.twilightlegend.com’a giremiyorum Lütfen bana yardımcı oLunn

  5. kızlar internette bi video daha izledim.edward ve bella birbirine sarılmış yatarken konuşuyolardı ya onun tamamı buraya ne zaman koyarlar bilmiyorum süper ama DVD ile birlikte vermişler…

  6. bence bella cok havalı robertla cok yakısıyorlar
    robert zataen harkulade fabuluos allh(c.c.)sahibine bağıslasın

  7. alacakaranlıgın 1. bölümünü izledim cok güzeldi kurtların teki öldür 2. bölümde yeni ay 1 kurt daha öldü 3. bölümde tutulma var ordada victoria ölür kesin güzel ama

  8. çok heycanlı

  9. merakla bekliyorum ve bella edwarda hiç yakışmıyor

  10. ben ençok edwardtın ailesini seviyorum

  11. jacob edward you more love.my elephat color adds are you.

  12. alis ı love you

  13. rosalie I love youu

  14. alacakaranlık serisi müthiş birşey devamını bekliyorum

  15. ben bu videonun 7 dakikalık videosunu izledim yani bundan daha uzundu daha çok şey vardı.

  16. arkadaşlarr bende cd si var tutulmanınnn çok güzel amerikada çıkmıştıı victoria ölüyooo harikaa

  17. arkadaşlar ben de amerikadan aldım çıkmıştı bella jacap u seçiyo sonra edvard da victoria öldürüyo edward ama bella jacap u seçiyo

    • hayııır öyle bişi olmuyo. bella jacopu seçmiooo.edward’ı seçiyo. kesinlikle hayırrr. hem zaten bella jacopu seçseydi şafak vaktinde edwardla bella evlenmezlerdi dimii….

  18. Bella Edward’ı seçiyooo.Jacob’u değilll. Ben Şafak Vakti kitabını okudum. Edwardla bella evleniyoo.

  19. yaaaaaaaaaa işte yaaa tutulma ama en çek merak ettğim şafak vakti

  20. hiçte bile aslında çok yakışıyo ama kızlardan bella ile alice güzel erkeklerden tek edward

  21. Alice ve BeLla güzeLLer erkekLerdende Jacob

  22. bence alice belladan daha tatlı ve daha güzerl. ama bu benim fikrim bellayı sevenlere karışamam onlarında kendi fikirleri. hem bende şafak vaktini merak ediyorum. bebeğin doğum sahnesini nasıl yapcaklar acabaa. ve de en çok merak ettiğim yerr ”Esme Adası” güzel yapsalar bariii yaaaa. filmin keyfini çıkarsakkk

  23. BENCE JACOP EDWARDDAN DAHA YAKIŞIKLI BELLAYLA DAHA ÇOK YAKIŞIYORLAR BEN BELLANIN YERİNDE OLSAM JACOPI SECERDİM
    AMA EDWARD TA ÇOK YAKIŞIKLI BAZEN BELLAYI KISKANIYORUM EDWARD GİBİ YAKIŞIKLI BİRİYLE BERABER OLMAK HARİKA OLMALI

    • kesinlikle. ama şu konuda pek taraftar değilim. Bende jacopla bella yakışmıolarr. edwardla daha çok yakışıolar benim fikrimm

  24. bencede edward’la bilikte olmak harika olurdu

  25. bence film süper ötesi vizyona girdiği gün izledim ve şimdi bi daha izlemek istiom mükemmel ötesiydi wictorya değişmiş diğeri çok güzeldi buda fena değil neyse bizi bu ilgilendirmio serinin 3ünü de izledim en güzeli alacakaranlıktı sonra tutlma ikisini de 100 defa izlesem sıkılmam ama yeni ay için aynı şey, diyemicem daha ilk izlediğimde sıkılmıştım o çok sıkıcıydı neyse şimdi şafak vaktini sabırsızlıkla bekliyorum

  26. bence bella cok salak çünkü o jacaopa daha cok yakısıo we bence jacaop la edward tam tersi rol yapmalilar cünkü ebeya beyazı değil esmar beyazı ceker ve bencejacaop cok sexi onunh yerin de 0olsaydım edwar dı degil jacaop u secerdim hatta ben taylor için taa amerika ya yine gideim o kadar yani olay bu…

  27. Bence Alice Bella’dan Daha Güzel.Ayrıca Edward Ve Bella Çok Yakışıyorlar Bella Ve Jacop Biraz Garip Duruyor.
    Bence Kızlardan En Güzel Alice Sonra Bella
    Erkeklerden En Yakışıklı Kim Karar Veremiyorum Ama Alice Çok Sexi
    Bundan Eminim 😀

  28. allahıımmmmmmmmmmmm hepsi çok güzeller ve yakiğşiklılar ozan

  29. wuhuuuuu inşallah bella ile edward evlen….. gerisini getiremiyorum arkadaşlar şafak vakti ile ilgili bütün sorularınızı sorabilirsiniz çünkü 4 seriyide okudum

Bir Cevap Yazın

 
