Eclipse (Tutulma) Filminden Fotoğraflar

~ tarafından HK_Bgm Mart 11, 2010.

5 Yanıt to “Eclipse (Tutulma) Filminden Fotoğraflar”

  1. hastayım bu seriye bn yhaaa hımm bide edward’a 😀

  2. me too (bendeee) jacob I kiss you

  3. çokkkkkkkk sevyrm bu taylor’ı yha adam tam bi karizma 😉

  4. kızlar gömücem bu jakobu bir kafayla yere ha bir kızın yakasından düşmediye yapıştır ağzıma iki tane diyo sevenler bana aldırmasın aslında çocuğu çok seviomda filimde kızın yakasından düşmüyo iyice fıttırdım.sinirden çatlıyom ta foooooooofffffff köpürdüm.bie düş kızın yaksında bir düş 5. kattandan düşer gibi kızın yakasından birde son kitapta kızına mühürleniyor tutmayın dövim şunu ama jakoba değilde gerçek taylora acırım krizma gitmesin

  5. kene qibi yapıştımı gitmio bu bea istemio kız bu hala gitmio bu ..edawrd ın yerinde olcam bi kafada alırım aklını.böle bişi qörmedim bn yhaaa offffff ama sonunda ztn avcunu yalıycak edward ve bella birbirine çoqq yakışıolar jacob ada uzaktan bakması kalıooo

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: