Eclipse (Tutulma) Filmi Orjinal Fragmanı (90 Saniyelik)

Fragmanı Facebook’tan izlemek için  buraya tıklayın.

Reklamlar

~ tarafından HK_Bgm Mart 11, 2010.

29 Yanıt to “Eclipse (Tutulma) Filmi Orjinal Fragmanı (90 Saniyelik)”

  1. ay bayıldım ya

  2. mükemmel mükemmel ve mükemmel ama cadır ve dövüs sahmesinin de olmasını isterdim:)haziran gel bir an önce!!!!!

    • onuda dier fragmanlarda werrler merak etme canım 😀 süper yaaaaa bttm

  3. harikaaa ..bına inanamıyorum..a aa a mükemmel

  4. bencedeee harikaaa olmusssss sana katılıyorum bernacmmm:) we EDWARD bu seridee dha ykısıklı olmus:)

  5. aşık oldum ben yhaaaa
    haziran gel biran önceeeee

  6. YAAAAAAAA çoq kısaaaaaaaa.. S hani 7 dk fln olucaktı :S pf.. nese bunada şkur!! xD filimi bende dört qözle bekliyenelrdenizm.. haberleri facebooktaki sitemizdede yayınlıoruz.. =) paylasım için tskler =)

  7. bencede ya meraktan patlıcam:)

  8. harika!!!daha uzun olsa iyi olurduu

  9. ya anlamadığım bişey var bi 10 sn.lik trailer şimdi de 90 sn.lik yayınladılar bu orjinal olanı mı şayet öyleyse çok kısa!:S

  10. ya bişi sorcak bu sitede herhangi bir üyelik yokmu
    yani yeni haberlerim mailime gelmesi gibi bi şansım yok mu yha
    lütfen yardımcı olursanız sevinirim

  11. spr!!!!!!!!!!bian önce çıksn ltfen izlemek için sabırsızlanıorm 😀

  12. yha bn açamıommmmmmm

  13. bu kadar zaman geçmezkı yaaaaaa

  14. mükemmel bir film olmuş bence çekimi süper sankı bella burada daha mı çirkin çıkmış ne?

  15. daha etkili bi fragman bekliyordm ama açık vermemiş güzel baya merak uyandırıyor:)))

  16. bella ve jacobun öpüşme sahnesini koymalıydılar çünkü bu şekilde kitabı okumayanların aklında bi soru işareti olurdu acaba jacob bellayımı tercih etti gibisinden victoria nın yerine koyacak başka kimse bulamamışlarmı ayrıca kurt kabilesinden kimseyi koymamışlar bence koymalıydılar fragmana…

  17. üstte bi yanlışlık oldu jacob bellayı deil bella jacobu tercih etti

  18. bence harıka yha edward gittikçe daha yakısıklı oluyo bence gsl olmus

  19. ee? 20 mart oldu ben sürekli bu siteyi takip ediyorum ama eclipse in traileri yok… her neyse yinede teşekkürler Not:I LOVE YOU EDWARD! 😀 🙂

  20. tutulma filmde hep jacop var bence en güzeli 1.si edward her filmde harika onu çok seviyorum

  21. ayşe and edward

  22. bnce cok kısa yha !!!!!

  23. bncede kısa

  24. ben ce hepsinden alacakaranlık güzel

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: