Eclipse (Tutulma) ORJİNAL Fragmanı

Türkiye’de 2 temmuz tarihinde vizyona girecek olan Eclipse (Tutulma) filminin orjinal fragmanı nihayet yayınlandı. İlk orjinal fragman özelliğini taşıyan bu video sadece 10 saniye sürüyor. Şimdi ise yeni fragmanları bekliyoruz.

İyi seyirler..

Reklamlar

~ tarafından HK_Bgm Mart 10, 2010.

25 Yanıt to “Eclipse (Tutulma) ORJİNAL Fragmanı”

  1. VAY EDWARDLA BELLANIN SAHNELERİNE BİTİYORUM YA 🙂

  2. çok kısa ama mükemmel devamını bekliyorum!!!!

  3. çok güzel.yenileri de en kısa zamanda gelse de bizde rahatlasak.emeğinize sağlık

  4. Ya bu sadece trailer devamı ve mümkünse tamamıı gelsin artıkkkk!!!!!!!

  5. Çok kısa ama olsun. Görüntü çok güzel, film harika olacak. Kitap kötüydü ama filmin güzel olmasını diliyorum.

  6. çok kısa ya uzunu versionu ne zaman =)

  7. süper olmuşşşşşşşşşş

  8. wawwwwwww yenileri gelsin ve daha uzun sürsün yaaaaa spr

  9. çok saol teşekkürler..

  10. çok kısaa… 😦

  11. hayatımda okudugum en güzel kitaptı bu kitapda kendimi buldum bunları sırf kitabın kalitesi artsın die söylemiyorum..ben bu kitapda aşkı yasadım aşk dolu bir insan oldumu anladım aşık olmak istedim her zaman beni birinin koruyacagını hissettimm umudumu yitirmiycemm çünkü aşk cok yüce bişey oldugunu biliyorum bunu her zaman hayellerimde yaşıyacam bu dünyada böle bişey mümkün olmadıgını hissediyorumm bende bu aşkı kitaplarda arıycamm onlar en iyi dosturr ben kitabın sayfasını açtım onlarda benii içimdeki aşkı hiçbir zaman kaybetmiyecemm

  12. devamı varr arkadaşlarr hemde 1 dk.boynca izleyebiliyorsunuzz ben izledim harikaaaydıııııııııııııı

  13. eee kitapta dövüş sahnesi karlı bi havada oluyodu bu ne şimdi ? kuşlar böcekler doğa yemyeşil ??

  14. tutuLmanın 7 dk’Lık fragmanı bugün cıktı orjinaL oLanı!! ama bi türLü buLamadmm 😦

  15. ben orasını bilmem

  16. jake tek geçerim edwarda kimmiş ya sümüklü bellaa

  17. ben onların ikisinide çoooooooooook seviyorum

  18. r0bert’m HarikasıN BiRtanem !

  19. tutulmada yaş sınırı var mı?

  20. Bence kitabı çok güzel ben öyle sürüklendimki 1 günde bitti içinde gibi yaşadım filmininde güzel olmasını istiyorum böyle bir kitabın hakkını vermek lazım yarına kadar nasıl sabıredicem bilmiyorum şu kitabın hakkını vererek güzel bir çalışma yapmışlardır diye umuyorum

  21. malesef yaş sınırı var.13 + çok kötüüüüüü:(

  22. filmi izledim gerçekten çok güzeldi dün izledim ama eğer filmin içindeysen bir süre etkisinden kurtulamıyorsun tam 30 haziran da izledim aslında türkiye ye 20 haziran da geliyor ama çoğu sinema adreslaerine 2 temmuz da geliyor..

  23. oleeey cumartesi günü tutulma filmini izliceeem yaşşassııın. hayatımın en güzel ve en mutlu günü olcak yaaaa. çok heecanlıyıımmm. yuppiiiii gidiorummm

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: