Kristen Stewart Yeni Magazin Resimler

~ tarafından HK_Bgm Mart 4, 2010.

21 Yanıt to “Kristen Stewart Yeni Magazin Resimler”

  1. her zaman ki gibi çok tatlı..

  2. iğrenç çok erkeksi olmusss:(

  3. özge biraz erkeksi olmuş olabilir çünkü saçı filmdekinden kısa ama ben kristen’i saçına bakarak değerlendirmiyorum yüzüne baktığımda gördüğüm ilk iki şey sıcak gülümsemesi ve parıldayan gözleri o yüzden çok beğendim

  4. özge bence sen kris i çekemiyosun ve böyle bir yorum yapıyosun ama çok yanlış yapıyosun leyla sanada tamamıyla katılıyorum..

  5. Leylacım Simge beğenmemiş olabilir.Sen ona karışamazsın.:)
    Açıkça söylemek gerekirse bende pek beğenmedim ; ama erkeksi tarafını sevdim.:)

  6. süpersin kristen.ayrıca özge madem böyle yorumlar yapıp insanın sinirini bozacaksan hiç yorum yapma daha iyi.

  7. bence çok tatlı ve bunu bence kimse degiştiremez

  8. Bence diğer resimlerine göre söylüyorum bu resimleri kötü ama kristn o kadar çirkim bi kız diil ki bence burda çekememe gibi bi durumda yok herkez krisn bütün resimlerini beğenicek diil .

  9. süpersinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
    sana bayılıyorummmmmm

  10. kristen nefret ediyorum iğrenç bi kız şu tipe bakın roB daa iyilerina layık KESİNLİKLE!!!

  11. kristen gülünce hiç hoş çıkmıyo bu resimlerde güzel çıkmamış

  12. ayşegül tabi ki sevmek zorunda değilsin fikirlere saygılıyımdır ama aşağılayıcı değil düzgün bir dille söylemelisin.
    ayrıca çok güzel çıkmış =)

  13. çoook güzel bi kız bu kristen yaa…ama twilight daki saçları çok daha güzel:(

  14. kristen in erkeksi çıkmıs dıyenlere hıc katılmıyorum uzun saç daha güzel oluyo ama cok dogal oldugu ıcın kısa sacda cok kotu durmuyo her halıyle cok tatlıı…

    • kesinlikle ikiz sana katılıyorum erkeksi deil we her haliyle doğal we güzel beğenmek zorunda deisiniz ama hakaret de etmeyin we ewt cerncm her haliyle tatlı snde ölesin knka:))))))

  15. saçını the runaways filmi için kestirmiş.o filmde biraz piskopat birini canlandıracakmış.saçı güzel ama rengi farklı olsaydı daha iyi olurdu

  16. kesinlikle cook tatlı we güzellll:)doğal hemde:))))uzun sac mükemmeldi we kısa simsiyah sac herkese yakısmaz demekki kız gercek güzel ki öle ayrıca erkeksi falan deil!!!

  17. bizde öleyiz kanka:) (bernamm)

  18. o her zamn çokk tatlı yha 😉

  19. bence kristen saclarını mavetmiş bence kristen roberte hiiç akışmıyo robert dahaiyilerine layık ayrıca kristenin jacobla resimlerde bile cıkmasını istemiyorumm İGRENÇ İĞRENÇ!!

Bir Cevap Yazın

 
