Özel New Moon (Yeni Ay) Bayrakları

New Moon filmi için özel olarak tasarlanan bayraklar:

~ tarafından HK_Bgm Şubat 28, 2010.

7 Yanıt to “Özel New Moon (Yeni Ay) Bayrakları”

  1. üff hepside birbirinden güzel olmuş. hele ilk bayrağa bayıldım resmen.

  2. ımm bide bayrakların üzerindeki yazıların çevirisi olsaydı keşke. çeviri sitelerinde denedim ama çok da anlamlı şeyler çıkmadı açıkçası:))

  3. bence 2. bayrak daha süperrr xD

  4. evet 2 güzel görünüyor

  5. ilkinde, ben sensiz ne yapardım yazıyor.
    ikincide, senin istediğin gibi bir canavar olamadığım için üzgünüm bella yazıyor.
    üçüncüde, gitmemin tek nedeni seni korumaktı yazıyor.
    dördüncüde, seni terk etmek yaptığım en zor şeydi yazıyor.

    gerçekten çok güzeller bunların afişlerini yapsalar ne güzel olurdu…

  6. artık bu sene kızların en gözde erkek flim oyuncusu edward oldu tabi benim böyle dediğime bakmayın bende edward ın hayranı oldum bakmayın bana da

  7. ayyy çok güzeller yaaaa. fena biş olmuşş. 30 haziranı sabırsızlıkla bekliorum

Bir Cevap Yazın

 
