Bir Breaking Dawn (Şafak Vakti) Fan Afişi Daha

~ tarafından HK_Bgm Şubat 26, 2010.

9 Yanıt to “Bir Breaking Dawn (Şafak Vakti) Fan Afişi Daha”

  1. bellayla edwar çok orjinal görnmüo ama alttaki reenesme ile jacob süper olmusss

  2. bella çok güzel bi kız ya cok begeniyom ayrica film çok süper hergün izliyorum nerdeyse😀

  3. etkiliyeci bir afiş olmuş

  4. çok tatlı renessme

  5. tümm vampirler güzell renessme çok tatlıı kitabı ve filimleri çok okudum ve izledim aslada bıkmammmmm

  6. resim çok gzel olmuş hele kız çok tatlı

  7. harikaa olmuşş gerçeğini iple çekiorm

  8. ya baksanıza hakaret gibi olcak ama edwardla bellanin ürünü renesme renesmeyide kapan jakop gibi yada ben öyle yorumluom bilmiom tereddütde kaldım

  9. fanlar gerçekten de süper afiş yapmış çok beğendim.:):)

Bir Cevap Yazın

 
