New Moon Resmi Sitesine Breaking Dawn Bölümü Açıldı.

New Moon (Yeni Ay) filminin resmi sitesine, serinin dördüncüsü olan Breaking Dawn (Şafak Vakti) filmine ait bölüm nihayet açıldı. Bu da “Şafak Vakti filmi çekilecek mi?” şeklinde sorulan sorulara sanıyoruz ki gerekli yanıtı verdi.

~ tarafından HK_Bgm Şubat 24, 2010.

6 Yanıt to “New Moon Resmi Sitesine Breaking Dawn Bölümü Açıldı.”

  1. demekki şafak wakti kesin çıkıyor d:D

  2. ewt zaten ben çıkmayacağına ihtimal bile vermiodmm 🙂

  3. o çıkmasaydı zaten bu kitap böyle ilgi çekici olmazdı bence

  4. hastayım sana

  5. ya süper bi film 2. sini izledim

  6. süpper 3.sünüde izledim ama sadece jacob öleceğini bilen bella’nın öp beni dediği bölümü sevmedim

Bir Cevap Yazın

 
