Eclipse (Tutulma) Filmi’nde YENİ Fotoğraflar (18 Adet)

~ tarafından HK_Bgm Şubat 17, 2010.

41 Yanıt to “Eclipse (Tutulma) Filmi’nde YENİ Fotoğraflar (18 Adet)”

  1. of of of resimler spr ya.meraktan çatlıcam.çıkmadınmı şu fragman daha?

  2. sizce ne zamn çıkar bn meraktan ölicem artık 😀 neyi bekliyolar daha ?

  3. mükemmeller…:)soktayım!!!!

  4. hatta ben tutulmayı da aştım direk şafak vaktini merak ediyorum ya. ne doyumsuz bi seri oldu bunlar. her kitap her film birbirinden güzel ve keyifli. ergen oldum tekrar resmen:)

  5. googleye yazdığında şafak vaktininki çıkıo ama bununki çıkmıo ndnsé..;))

  6. offff anam anam bu edir ya hemen çıksın şu film.kasım da gelmek bilmez şimdi…iki fragma war nette gezio we süper…

  7. nereden temin ettiniz hemen fotolorı böyle güzel olmuş

  8. pardon ya kasım dedim.şaşırdım yeni ay la karıştırdım haziran diycektim.çok pardo az daha beimde kalbime iniyodu:):):):)

  9. yha süper kitapları yuttum alacakaranlık ve yeni ay ı 100 kre izledim tutulmayı bkaliyorum

  10. owwww fotolar harika hazirana kadar nası beklicem yha

  11. yaaaaaaaaa!!!!!!! supr ötsi eğer tutulma böyleyse şafak vaktini hiiiiiiiiiiiiç dusunemiyorum hele esme adasını…..

  12. Ahhhhh!sanırım aşık oluyorum. Arkadaşlar bu arada Ben de bir cullenim adımda isabetül cullen.Çok güzel bir kitaptı.En beğendiğim ise Victoria ve Edward ın savaş anı.Ayrıca Jasper da vampirlere (yani bana ve diğer cullenlere)savaş tekniği öğrettiği yer. Ayrıca edward dan sonra Emmett Rosalie Jasper Alice Carlisle ve Esme de harika REnesmee çok tatlı bir kız.Hayatımın en gzel kitabı Bu arada sagocular’a selamlar… 12 yaşındaki İsabetül cullen

    • isabetül söleseydin ya onları tanıosan renesmee yi sen oynasaydın bayan cullenn. 😀 😀 isabetül die bi isim varmış ben yeni duydum asıl adın betül dimii 😀 😀

  13. tutulmanın tarihi belli oldu ekim (hatta yanlış hatırlamıyosam ) fragmanın sonunda var..Seri MÜ-KEM-MEL! laf söyletmem… ama lütfen bu parodiyi de izleyin 😀

    http://www.gametrailers.com/video/new-moon-the-sims-3/59233

  14. 12 martta çıkıo tutulmanın fragmanı çok merak ediorum acaba nasıl olcak

  15. yo fragmanı çıtı ben izledim

  16. bütün hepsi çok güzell ama şafak vakti en güzeli bence..merakla onun filminin çıkmasını bekliyorum..ve ayrıca geceyarısı güneşinin de en kısa zamanda çıkmasını istiyorum..edward’ın korumacılığı ve sevgisi çok büyüleyici…

  17. fragmana daily motiondan bakabilirsiniz yada yahoodan ben izledim cok güzeldi.bu arada safak vakti sanırım 2011de cıkıo ne yazıkki…

  18. of of of of bu fotolar ne böle beaa yakıo resmen fimde kimbilir daha ne .sahneler wardır….ama çoq güzel yhaa tm bi alacakaranlık hastasıyım yani bu kadar olurrr edward bella birbirine çoq yakışıolar bu arada film çabuk çıksa iiii olacak yoksa patlarımmmm yaniiiii bu arada edwarddddddddd seniiii çoqqqqqqqqqqqqq sewiorummmmmmm cnmm bnmmmmmmmmmm

  19. ben bu resimleri görmüştüm ama :((

  20. mükemmeeeeel zaman geçmio n’olur kısa sürede çıksın şu film özelliklede şafak vakti
    bella yı vampir olarak ve renesmee yi çok merk ediorum

  21. ben filmin 18 yaş ve üstü olmasından korkuyorum yanlız… çok fazla malum olay varr hele şafak vakti!!

    • 😦 😦 😦 😦 😦 allah korusun yaa düşünme böle şeyler lütfeen. öle bişi olursa biterim yaaaaaaaaaa. 😦 😦 😦 😦 😦

    • ayyyy biliyorum resmen fantazilerden oluşmuş kitappp ama gitmem lazımmmm yoksa gözüm arkada kalır

  22. aynn

  23. eet arkadaşLar fragmanı ben izLedim hem ingiLizce hemde türkçe aLt yazıLı ama gerçek fragmanmı yoksa fan yapımımı biLemiyorum ama. bütün bu fotolardaki sahnelerin çekildiği yer var yani victoria’yla savaş sahneleri falan hep var. dıııııt sahneleride var. ama çadır sahnesi yok. onu koymamaları ii olmuş. filmde görmemiz daa iyi bence…

  24. resimler bir harika hattaa süüüüüüüüüpppppppppperr

  25. ya 18 yaş olsa n olur kim tutar bizi

  26. ya şafak vaktinde 18 yaş sınırlaması olacakmışşşşş

    • yaaaaaaaa hayır yaaaaaa olamazzzzz 18 yaş mııııııııııııııııııı. oooooooof elif haklıı. kitabıı boşu boşuna ı okuduk kimsenin buna hakkı yok. dalacam sinemaya görcekler günlerini pisliklerrr. polise şikayet etcem onlarıı. 😦 😦 😦

  27. aappppppppoowwww ayvayı yidik arkadaşlarrrr ya inanmıyorummm ben onun o kadar kitabını okudum ühü ühü ühüüüüü bari 13 olsaydıııı
    yaaaaa avukatımı istiyorummmm

  28. mükemmel mükemmel müthiş bir film hayranıyım

  29. çok süper fotolar son 8 gün kaldı 5 aydan beri dayanıyorum 8 günde dayanırız artık…XD

  30. arkadaşlar sakın bu filme ailenizle beraber gitmeyin… 😀 malum çok şey sahneleri varr. 😀 😀

  31. http://www.sinemalar.com/oyuncular/30824/Alacakaranlik-Efsanesi-Safak-Vakti/ bu siteye girin. şafak vakti oyuncularının kadrosu var bütün oyuncular burda bella thorne de bu kadroda yani galiba değil. kesinlilkle renesmee bella thorne olcakk

  32. çok sapıkça

  33. ya bu fotolar süperrr:)bugünde filminde izledim muazzam eşsiz bi film olmş breakıng dawn yaş sınırlamasını bnde duydum:(ama benim içn no preblem:))))))sabırla breakıng dawn yolcusuyuz:))))18kasım 2011 vauvvvvv 🙂

  34. böyle bir film olmaz bidaha hele adwerd yokmu

  35. ahhh o edward yokmu beni öldürüyo bitiriyo

Bir Cevap Yazın

 
