Robert Pattison Details Dergisi İçin Sıcak Pozlar Verdi!

~ tarafından HK_Bgm Şubat 14, 2010.

6 Yanıt to “Robert Pattison Details Dergisi İçin Sıcak Pozlar Verdi!”

  1. burda resimlerin niye tamamı yok??..ben bu sabah görünce şoke oldum))))))))))))))resimlerin bazıları +18 olduğu için mi??)))))

  2. ilk foto cook kotu gercek mi yha bu ıyyyy!!!

  3. heee ben resimlerin tamamini gordum)))dusundum ki acaba Robu nasil ikna etmisler o resimleri cektirmek icin??zor mu ikna etdiler yoksaaa….?))))))))))))))))

  4. reesimlerde çok da zorlanmış bi havası yoktu maşallah…

  5. akşamdan kalmaymış o zmn

Bir Cevap Yazın

 
