New Moon (Yeni Ay) Filminde gözden kaçırdığınız 10 şey

Chris weitz’de new moon’u izlerken gözden kaçırmış olabileceğiniz 10 şeyin listesi var.Bunlardan 5’ini iphone aplikasyonu ile gösterdiler. 5 tanede EW’de yayınlandı.

41947470.png

1-Yatak odasında uyandığında bellanın yanı başındaki romeo ve juliet kitabının kapağında volterra’da ki kuleyi ve kırmızı pelerinlileri görebilirsiniz.

2-Kurt kavgasında kurtlar üzerine doğru yuvarlanırken kameraları kasıtlı olarak devirdik , mikrofonun düşüş sesini duyabilirsiniz,sanki gerçekten sette hayvan kameraya doğru koşmuş gibi.

3-Quileute kültürü: Jacob ve Emily’ni yaratmaya hazırlanırken prodüküsyon tasarımcısı David Brisbin ve takımı La push’u ziyaret etti ve Quileute yönetici konseyi ile buluştu. Onlar oradayken bir quileute kızı ilk yaptığı davulu David’e hediye etti. Davulu göze çarpan bir çekime koymaya karar verdik- Emily’nin evinin girişinde ve Bella içeri girdiğinde onu görebilirsiniz.
Ayrıca Embry ve Jared bellanın arabasından atlarken “yaptıkları çağrı sesi” genç quiletute çocuklarının yaptığı birşey.

4-Ayın safhalarının geriye doğru olacak biçimde yazıyı açığa çıkarması bilimsel olarak doğru olanı! Bilim ve eğlence sektörü konulu bir astrofizik seminerine başkanlık ettim .Gökbilimci neil degrasse tyson ile notlarımızı takas ettik. Ve o kaç tane filmde bu basit bilimsel hataya düşüldüğü konusunda şikayetçiydi.

5- Volturi’de aro italyanca “La tua Cantante” diyor -kitap okuyucuları için kolay olmalı. Bellanın kanının Edward’a şarkı söylediğine atıfta bulunuyor,onun kanı diğer herkezden daha güçlü geliyor. Bella ona Edward’ın ruhu hakkında hiçbirşey bilmediğini söylüyor. Aro cevaplıyor…” Fore…ne il vostro l’uno o altro” “belki… ne de seninki hakkında”…

6-Gizli kurtlar- Carlisle’in Bella’da kullandığı gazlı bezleri yaktığı kasenin içindeki baş aşağı kurt gravürüne dikkat edin , Jacob Bella ile okulda buluştuğunda t-shirt’nde kurt vardı . Jacob’ın bellaya verdiği rüya yakalayıcısında boncuklarla işlenmiş kurt var.

7-Edward’ın bellanın kamyonundan çıkıp tartıştığı sahnede ufak bir hile yaptık.Edward’ın inanılmaz derecede hızlı hareket ettiğini göstermek istedik ,bizde rob’u kameranın hemen yanına koyduk ama görüş alanından uzakta ve sürücü koltuğuna edwardla aynı giyinmiş dublörü oturttuk,ve sonra rob kameranın önüne geldiğinde bu sanki o insan üstü bir hızla hareket etmiş gibi oldu.

8-Edward-Bella ve Alice volturide asansöre bindiğinde çalan müzik Strauss’ Die Fledermaus (bilinen diğer adıyla The Bat/yarasa )

9-duygusal yol eşyası ? – Bella Edward ile çimlerde uzandığı çayırı ararken sırt çantasına takılı bir altın pusula taşıyor (benim bagajımın bir parçası!-chris’e aitmiş)

10- Ve son ama ufak değil.. eğer jacob’ın bellayı neredeyse öperken ne dediğini bilmek istiyorsanız bir Quileute’e sorun! Jacob, Kwop kilawtley diyor.. (sonsuza kadar benimle kal)

Reklamlar

~ tarafından HK_Bgm Şubat 11, 2010.

9 Yanıt to “New Moon (Yeni Ay) Filminde gözden kaçırdığınız 10 şey”

  1. 10. madde ilgimi cekti filmde jake bellayı nerdeyse öperken Kwop kilawtley diodu ozaman anlamamısdm:) simdi anladım waow!!!!!!

  2. yhaa bide 3. kitapta yani tutulma da edward bellaya elmas bi kalp hediye edio.sonra alice bişiler dio ama tam olarak açıklamıyolar or da bi eksiklik yoq mu?? bilen vr mı??

    • kitabın sonlarına dogru acıklanıordu bella onun elmas oldugunu degerli olduunu tam bilmio alice acıklamaya calısıo onu sölüo ama bella anlamıo zaten:))))bu yani alice onun ELMAS oldugunu sölüo bella oan deil sonra ögrenio jake onu ormanda tasırken…:)

  3. ewt yha bnde de war tutulma bncede bi eksiklik war..

  4. bende 10.maddeyı farkettım hatta atkadasıma bu dediği nie altyazıdan gecmedı demıstım ama o farketmemıs

  5. ewt

  6. Ben elmas kalbi bile fark etmedim kitabı olurken yhaa

  7. bi şunu dinleyin ben kitapları bile okumadım yaaaa
    ama 1ve 2 film süper 3 bekliyom hemde heyecanla

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: