Eclipse’den Bir Kare Daha

İlk karesi olay yaratan The Twilight Saga:Eclipse filminin internete ikinci kareside düştü.Resim internete ilk düşen kareyle aynı bölümde fakat daha farklı işte o resim ;

~ tarafından alpcemos Şubat 9, 2010.

17 Yanıt to “Eclipse’den Bir Kare Daha”

  1. Teşekkürler Alper.

  2. eeee bu hangi blm bn böle bişi htrlamıorm kitaptaaaaaaaaa bilen vr mı?

  3. ay bu kitabın sonlarındaki çayır sahnesi bella edwardı sectiğindeki film bir an öne GELSİN!!!!!!

  4. çok güzel ya. sabırsızlıkla bekliyorum filmi. teşekkürler.

  5. tutulmada hangi sahneki kitapta böle bi sahne var mı?

  6. yaaa bn filmin ilk karesini görmedim internete yazsam bulur muyummmmm

  7. arkadaşlar 137 gün sonra film çıkıyomuş

  8. süpr yaa

  9. arkadaşlar bu sahne kitabın hangi bölümünde bilen varsa söylesin lütfen

    • bu sahne tutulmada 27. bölüm ‘İHTİYAÇLAR’ hani bella jake’i deil de edwardı seciodu cayıra gidiolardı edward bellaya;anlasma iptal….istediğini vercem yarın da carlisleye gitcez diodu yha bellada usulune uygun olsun falan diodu kitabın sonları:)

  10. kitapta 27. bölüm İHTİYAÇLAR orasının fotosu galba çayır dediğinize göre

  11. Kitabın son bölümlerine doğru olması lazım edward burayı çok sevdiği için bellayla birlikte gidiyorlar umarım yanlış bilgi ve4rmiyorumdur ama böyle bi kısım kitapta var.bide arkadaşlar ben filmden bikaç kare daha buldum bi sitede fakat buraya aktarma falan yapamam herhalde link vermemde doğru olur mu bilemedim biri bilgilendirirse sevinirim.

  12. werebilirsin daha önce link verenler olmustu sakıncası yok herhalde

  13. abicim süper yaa biran önce filmi izlemek istiyorummm d.d

  14. ben hatırlıyorum hani son sahne varyha bellanın ailesine söylemeye karar veriyolardı osahne işte son söz jacop black ten hemne önceki bölümdü

  15. bu mu yaniii. bu fotoyu 100 tane yerde gördüm been

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: