Eclipse (Tutulma) Filmi Yeni Fan Yapım Afişleri

~ tarafından HK_Bgm Şubat 7, 2010.

22 Yanıt to “Eclipse (Tutulma) Filmi Yeni Fan Yapım Afişleri”

  1. afişler harika olmuşşşşşşşşşşş!!biran evvel haziran gelsinde şu filme gidelim yahu!

  2. jackoop her zaman ki haliyle çok tatllııııııııııı i love you jackop

    • sana katılıyorum bence en yakışıklı olan jacop bir de edward oda işte idare eder

  3. mükemmel bir seri sabırsızlıkla son iki kitabın filmini bekliyorum hatta şu yarım kalan geceyarısı güneşi isimli kitap ta tamamlansa süper olacak Edward dilinden yazılanlar sanki başka bir kitap okuyormuşsun gibi bir durum ortaya koyuyor çok kitap okudum ama beni bu kadar etkileyen bir kitap serisi daha okumadım sanki daha çok seri olsa onlarıda soluksuz okurum. yazarın mükemmel bir anlatım dili var. bu arada afişler de süper

  4. Taylor hep yakışıklı çıkar zaten robert’ın haline baksana!

  5. ahhh şu filmi izlemem lasım sabırsızlanıormmmmmmm

  6. oooo güzel olmuşşş!!!!

  7. ya afişlerde victoryanın ne işi var?

  8. owwwww son 3 afişe bayıldım ama hepsi çok güsel olmuş bu arada taylor hep yakışıklı çıkar diyen arkadaşa katılıyorum team jacob foreverrrrrrrr!

  9. neresı yakısıklı onun sız roberte kurban olun emı ne buluonuz onda anlamıomkı sızı en yakın arkadaslarımdan bırıde onu cok sewşo ama ben edwardı daha coq sewiom…!?

    • aynen robertt en yakışıklısı jacob da fene deil ama robertt ona bin basarrrrr xD

  10. sevcana aynen katılıyorum

  11. filmi ip deil halatla cekıorum

  12. geceyrısı güneşin kitabıçıksın ve hatta renesmee (nessie)gençkız osun ve jacobla aşkını aşkını anlatan bikitap daha çıksın ya ozaman çokk güzel olur

  13. rob daha güzel tutulmayı hiç güzel yapmamışlar en sevmediğim filmi tutulma kız hep o kurt bozutusuyla inanamıyorum bunu edwarda nasıl yapar

  14. gizem çok haklısın sana katılıyorum gerizekalı fıstık gibi adamı bulmuş hala o gerizekalı çikolatayla takılıyo

  15. alacakaranlık süper.hele o jacob edward bella ve alice süperler o jacob ile edward bir kız için kavga ediyorlar.Bırakın siz onu biz varız.

  16. ya niye kavga ediyosunuz ki edward da jacob da ikiside harika çocuklar bella birini yazlık birini kışlık kullansın bence bu arada seri bi harika 5. kitap edwardın ağzından yazılıyomuş ama keşke renesmme ve jacobun askından bahsetselerdi ya hem sviniyorum hem üzülüyorum seri bitiyo yavas yavas nese afişler harika… edward bella jacob alice ve emmette hepsini çok seviyorummmmmmmmmm…wolf’um vampire’m human’m ILAOVE YOU…………

  17. fan yapımı genelde iğrenç olurdu ama bunları beğendim nedense :))
    sadece en sondakini beğenmedim vala😮

  18. muhteşem filminizi sabırsızlıkla bekliyorum

  19. harika afişler bayıldım filmmi sabırsızlıkla bekliyorum:D

  20. arkadaşlarıma katılıyorum ne buluyo o köpekten ama ginede yakışıklı ama edward ondan 1000 kat daha güzel ha bu arada biliyo musunuz bilmem ama edward filmde rj sürüo ha bu arada afişlere baıldım

Bir Cevap Yazın

 
