Stephenie Meyer Kendi Twilight Kadrosunu Açıkladı

Stephenie Meyer, L.A. Times gazetesi için verdiği bir röportajda, Hardewicke’in cast seçimlerinden önce, fikrini almak amacıyla kendisinden istediği, kafasında oluşturduğu oyuncu kadrosunu paylaştı.

Listedeki tercihlerinden hiçbirisinin kullanılmadığı düşünüldüğünde, Meyer’ın bu konudaki tepkilerini merak eden gazeteye Stephenie, “Kitabımı yazdığımda, “Bu bir filme dönüştürülse kimler oynardı?” diye birkaç kez hayalini kurduğumu hatırlıyorum. Ama bu sadece bir hayaldi çünkü imkansız gibi geliyordu. Ve bu yüzden de, kafamda oyuncular konusunda olabildiğimce özgür olabiliyordum. Çünkü dediğim gibi bu sadece bir hayaldi. Ama hayal gerçeğe dönüştüğünde, aslında bu tarz seçimlerin, hayal kurmak kadar kolay yapılan türden bir şey olmadığını fark ettim. Ve Catherine’in bu konuda harika bir iş çıkardığının farkındayım. Özellikle de Cullenlere bakıyorum da, sanki hepsi kitabım için yaratılmış birer oyuncu.” dedi.

İşte Stephenie Meyer’ın filmi için kafasında kurduğu oyuncu listesi:

Bella Swan: Meyer, Bella karakteri için başından beri aklındaki tek ismin Emily Browning olduğunu söylüyor. Oyuncuya karşı nedenini bilmediği bir sempati beslediğinden ve ayrıca oyunculuğunu da çok beğendiğinden bahsediyor. Browning’i çoğumuz Talihsiz Serüvenler Dizisi’ndeki Violet karakteri ile tanıyoruz.
Edward Cullen: Stephenie Meyer’ın büyük aşkı Edward Cullen karakteri için kafasında bir isim oluşturmak çok güç olmuş. Stephenie, Edward’ın vücut bulacağı karakter onun için çok önemli olduğunu, çünkü onun kendisi de dahil bir çok dişinin hayalindeki erkek modellemesi olduğunu söylüyor. Ama bir süre sonra bu konuda kafasındaki isim de kesinleşmiş ve aslında Catherine Hardewicke ile cast konusunda, ciddi anlamda bir dialog içine girdikleri tek nokta da bu karalter adına olmuş. Stephenie Meyer, Edward rolünde, The Tudors’un yakışıklı başrol oyuncusu Henry Cavill’i görmek istediğini ama Hardewicke’in Cavill’i bu rol için oldukça yaşlı bulduğunu söylüyor. Ayrıca Hardewicke, Cavill’in yerleşmiş popüleritesinden dolayı Edward Cullen karalterini gölgede bırakabileceğini ve Edward’ın mükemmelliğini gerektiği şekilde yansıtamayacağını düşündüğü için Meyer’ı bu fikrinden vazgeçirmiş.
Carlisle Cullen: Meyer’ın Carlisle’si, Children Of Man ve The Cold Mountain filmleriyle gündeme gelen oyuncu Charlie Hunnam. Fakat Meyer, Hardewicke’in kendisine sunduğu oyuncuyu yani Peter Fecinelli’yi gördüğünde, kafasındaki Hunnam fikri inanılmaz hızlı bir şekilde değişmiş. Stephenie, içine en çok sinen karakterler birinin Fecinelli olduğunu söylüyor.
Esme Cullen: Angels In America ve Weeds dizilerinin yıldızı Mary-Louise Parker, Meyer’ın hayalini kurduğu Esme olsa da, Elizabeth Reaser’ın Esme’yi oynama fikri onu inanılmaz derecede heyecanlandırmış ve kafasındaki Esme görüntüsünü kolayca değiştirmesini sağlamış.
Alice Cullen: Meyer’ı, Edward karakterinden sonra en çok zorlayan seçim Alice karakteriymiş. Kafasında oturmuş bir Alice olduğunu ve ondan başkasını da düşünemediğini söyleyen Meyer, Ashley Greene’nin Alice karakterine olan uyumundan dolayı hala şok içerisindeymiş. Oysa ona göre Rachael Leigh Cook’dan başkasının canlandıracağı Alice, onun içine asla sinemezmiş.
Jasper Hale: Meyer’ın ilginç bir şekilde naif bulduğu ve bu yüzden de favori karalterlerinden biri haline getirdiği Jasper için düşündüğü isim, The Class ve The West Wing dizileriyle gündeme gelen Trent Ford. Fakat Catherine’in, Jackson Rathbone tercihinin çok iyi olduğunu kabul ettiğini söylüyor gülerek.
Emmett Cullen: Kitabı yazarken kendisini en çok eğlendiren karakter olan tanımladığı Emmett için, Meyer kafasına Smallville’in yakışıklı başrol oyuncusu Tom Welling’i yerleştirmiş. Ama her ne kadar Welling için yanıp tutuşsa da Emmett’in iri görüntüsünden uzak bir vücut yapısına sahip olduğunun da farkındaymış. Bu yüzden Kellen Lutz’u gördüğünde ona vurulmuş ve Catherine’e, Emmett karakteri için ikinci bir seçenek düşünmemesi gerektiğini söylemiş.
Rosalie Hale: En çok kafasını karıştıran karakterlerden birisi de Rosalie imiş yazarımızın. Onu tasvir ederken, insanların hayal gücünü zorlayacak derecede güzel olduğundan sık sık bahsettiği için yerine geçecek karakterin çok büyük bir baskı altında olacağını düşündüğünü söylüyor Meyer. Ve açıkça itiraf ediyor. Nikki Reed kesinlikle benim Rosalie’me uymuyor. Onun Rosalie’si ise House MD’nin yıldızı Olivia Wilde. Meyer, Nikki Reed’in harika bir performans sergilediğini kabul ediyor. Buna rağmen yine de Rosalie karakteri için uygun bir oyuncu olmadığını düşünmekten de vazgeçmediğini söylüyor.

~ tarafından HK_Bgm Şubat 4, 2010.

22 Yanıt to “Stephenie Meyer Kendi Twilight Kadrosunu Açıkladı”

  1. ıyyyy bunların hepsi çok tipsiz şimdiki oyuncular bunlara bin basar bide alakasız ama belanın ninnisini dinledim süper

  2. şimdikiler bin kat daha tatlılar😀

  3. bence bu kadrodan bir halt olmaz iyikide bunlar olmamış gercekten çok tipsiz

  4. böle daha güzel ama rosalie için nikki reed bencede uygun değil..

  5. bence şimdiki kadro on numara.Rosalie,başka birisi de olabilirdi ama Nikki Reed de gayet güzel bence.Olivia Wilde olmaz hem kitapta rosalie dolgun dudaklı bu kızın dudakları ince hem de (House MD’yi izlemiyorum ama) bu kızın kibirli ve kendini beğenmiş biri gibi rol yapabileceğini düşünmüyorum.Neyse kadro zaten belirlenmiş,filmler çekilmiş eski kadroyu niye tartışıyorsak…

  6. kesinlikle şimdi ki seçimler çok başarılı. belki de alıştığımız için böyle düşünüyoruz ama kitapta anlatılan tiplere birebir uyuyor şuan ki oyuncular🙂

  7. iyiki bunlar değil bence bunlar olsa bir kere o kadar güzel olmaz
    iyki bu kadro olmamış

  8. bhncede şu anki kadro süper ama bella rolünde oynatmak istediği emily de hafife alınmaz bhnce oda çok güzel bir şekilde oynardı ama biz böle mutluyuzz

  9. Edvard rolu icin Meyerin begendiyi aktyor guzel bence de amma gercekden rolu icin bir az yasli Robert Pattinson iyi ki 3000 kisinin arasindan secilmis))))

  10. ben stephenie’ye katılmıyorum
    nikki reed rosalie’yi çok çok iyi yansıtıyor

  11. simdi kadro bin kat ii:)

  12. nikki reed çok güzel ama olivia wilde daha güzl.ama onun bu işi nikki kadr gzl yapacagını düşünemiyorum..degerlerine gelince meyerin düşündüğü kadro çok kotü:(

  13. Edward Cullen rolü ıcın Henry Cavill sanırım katılıyorum Robert Pattison dan daha ıyı bır secım olabılırdı!Robert ın ne kadarda son yuz yılın en yakısıklı erkegı oldugu soylensede Henry yı The Tudors filmınde ılk gordugumde muthıs bır hayranlıkla ekrana kıtlendıgımıde ıfade etmekten gecemıcem…yazarında uygun gordugu uzere Henry bu rol ıcın bıcılmıs bır kaftan olabılırdı!Carlısle Cullen rolu hakkında Charlie Hunnam, Peter Fecinelli yanında cocuk gıbı kalırdı ve cok fazlada bır aıle ferdı gıbı gorunmeyebılırıdı bence cok ıyı bı secım.Esme Cullen ı , Elizabeth Reaser gercektende yansıtıyor.Veeeeeeeeee benim serideki her seyıyle en begendıgım ve en en sevdıgım karakter Alice Cullen; adının gectıgı her mısranın hakkını fazlasıyla veren ve gercegıyle sankı bırebır ortusen bır misal Ashley Greene müthiş bır uyum bence bu kadar olurdu tebrıkler.Jasper Hale rolü sanki Trend Ford a dahada uyardı!Emmett Cullen serıde hıssettırdıgı o heybetlı tasvırı gercegınındede yadsınamaz bir sekılde Kellen Hutz da gorulebılıyor.Rosalıe Hale serıde guzellığıyle en ön plana cıkan karakter ama malesef gercegınede sasırtıcı bır sekılde en uymayan tasvır olmus Nikki Reed yerine Olivia Wilde sanırım biraz daha uygun olabılırmıs!

  14. ıyyyyyyyy iğrençççççç

  15. henry cavell muhtesem yakısıklı robert da ole secim gercekten cok zor bella kesinlikle kristi olmamalıydı rosalide aynı sekilde daha güzel olma lıydı simdiki diğer oyuncular gayet iyi

  16. Edward Cullen=Henry Cavill.Bella Swan=Ashley Greene olmalıdı ama malesef…

  17. salak kadın yaaaaaaa
    o zaman kendi çeksin filmi😛

  18. bnce bunlar daha iyi giderdi

  19. ıyyyyyyyyyyy bu ne yha hepsi berbat hele alice,edward,bella,hele carlisle en iisi şimdiki valla bunlar olsaydı film tutmazdı allahtan bunlar olmamış eğer alice bu olsaydı o şirinlik nolcaktıııı en iisi şimdiki🙂

  20. oooofff.. ne bu beee… ne kadar iğrenççlerr hadi bella neyse güzel kızmış ama diğerlerinden pek emin değilimm. helede edward gerçekten iğrenç iyki robert pattinson olmuşş off yakıosun aşkmm🙂 stepheniede de hiç mi göz zevki yokmuş kardeşim yhaa. bunlar ne kadar iğrenç tiplerr… :@

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: