Robert Pattison Kristen’sız Olamıyor!

Şu bir gerçek ki Kristen ve Robert birbirlerini seviyorlar. Yeni Ay’ın tanıtım turlarında Robert oldukça sinirliymiş. Çünkü Kristen’sız oldukça çok vakit harcamış.

Yeniden bir araya geldiklerinde Robert Pattison “Ben Kristen’sız yaşayamam.”demiş ve birlikte aşkın şehri Paris’e gittiklerinde de Kristen’e 12 gül hediye etmiş.

Haber, Yabancı kaynaklı bir siteden alıntıdır.

~ tarafından HK_Bgm Şubat 3, 2010.

13 Yanıt to “Robert Pattison Kristen’sız Olamıyor!”

  1. işte aşk bu 😀

  2. işte senden bunu beklerdim robert.sizi ilk gördüğüm andan beri en büyük aşk bunların olcak dedim.ben buna aşk derim ve umarım güller kırmızıdır :]

  3. aynı kitaplarındaki gibi bi aşk olr inşallah d:)

  4. yha hyr barışmasınlaaaaaaaaaaaaaaar rober bnmmm

  5. ee bu kadar birlikte olurlarsa tabii ashik olurlar birbirilerine)))))

  6. ee yani o kadar sette beraber film çekmişler olacağı buymuş ve robertte çok romantikmiş yaa!12 gül vermiş.ikiside birbirlerine deli gibi aşık 😀

  7. özge misin nesin robert seni nerden tanıyoki snn olsun senin yaşın kaç kızım haa?

  8. çok yakışıyolar:D

  9. 😀 ßunların çocukları inanılmaz şanslı olck düşünsene edward babam bella annem yada robert babam kristen annem 😀 o da renneesme artık ççklarının adına reneesme koysunlar dimi 😀

  10. aynı zamanda benim de rob’um xD
    olmayanlar kıskansın :p:p

  11. eeeevett ohaa annenin adı ne ? kristen babanın robert!!! çocuklarıda mükemmel olur zaten!!!

  12. gerçekten çoooooooooooooooooooooooooook yakışıyolar ama rob şu sakallarını kesse

  13. çok mutlu oldum zaten oldum olalı böyle olsun istemiştim oley…………………………….

Bir Cevap Yazın

 
