Breaking Dawn (Şafak Vakti) Fan Yapımı Fragmanı

Breaking Dawn (Şafak Vakti) filminin çekimlerine hanüz başlanmadı fakat fanlar boş durmayıp, orjinalini aratmayacak derece iyi fragmanlar yapıyorlar. İşte onlardan bir tanesi daha.. Videoyu görüntülemek için buraya tıklayınız.

~ tarafından HK_Bgm Şubat 1, 2010.

38 Yanıt to “Breaking Dawn (Şafak Vakti) Fan Yapımı Fragmanı”

  1. haaarikkaaa olmuşşşşşşşşşşşşşşşşşş daha film yok ortalıkta amaaa çok iyi yansıtmışlar ya tebrikler bravoo.

    • bni bu filme kesssssssssssiiiinnli,kle almayacakları için netten izliycem n’apalım artık şansımıza küselim

  2. yha begüm abla ben forum a üyeydim açılmıo yha ayın üyesi seçildimm.bi daha giremedimm üstüne üstlük 1.5 saat forum a girememe cezası aldım nolurrr bana yardım et yalvarırımmm

  3. O ÇOCUK SİZİN DEYİLMİ Pİ UTAMAZLARRRRRRRRRRRR

  4. süper olmuş

  5. ya bide ben bu siteye üye olmak istiyorum nasıl olabilirim acaba biri yardım edebilir mi ??

  6. eyv.sağolasın.

  7. ya arkdşlar rahtsız ettiğim için özür dlrm ama ben bi türlü açamdm ya çok bekledm dolmasını ama 15 sniye geçiyo orda donup kalıyo ya kaç saat bekleedm dvam etmiyo napmam geriyo sizede böyle oldumu ? 😦

  8. eclipce çıkmadan direk şafak vakti çıksa olmazmı sonra 3. filmi gelsin ben renesmee-yi çok merak ediorm off..beklemekten ömrüm çürüdüüüü…

  9. WAYY BEE RENESMEE YE BAKIN NE KADAR TATLIIII….XD(TABİİ OYSA)

  10. ya bu film çök güzel olacak fragman ve kitabından belli öyle değilmi kitabı daha 4 gündür aldım ve 400’üncü sayfadayım

  11. çok süper olmuşş 😀

  12. mükemmel bi şey bu ya

  13. yaaa jacob degısmıss bu fragman da:S:S:S gercek flm de de degısıcekmı acaba :S:S bırı bana cvp versın

    • bu fragman fan yapımı gerçek kişiler değil. bazı filmlerden sahneler alıp fragmana koymuşlarr 😀

  14. bence bella iğrenç çıkmış ama şunu soliim renesmee ye bayılıyoruım çooook guzel bi kız

  15. süper olmuş yhaaaa walla kim yaptıysa ellerine saglıkk

  16. ayy çok güzel olmuşlar ama jacop daha yakışıklı 😀

  17. ysa şafsk vakti 2 bölümden oluşacakmaıl %100 onayLanmış

  18. bowwww o ne biçim fragman suda bile öpüşüyolar

    • kitabı okudunuz mu bilmiorum ama okumadıysanız sölim. bunlar balayılarının ilk gecesine suda geçiriolarr 😀

  19. evet hiç suda öpüşülür mü? amaaaaaan filme bakın harika

  20. bence jacop edward da bırak 1000 i 100.00000000000000000000 basar ve tutulma ve şafak vaktinin vizyona girmesi sabırsızlıkla bekliyorum

  21. jacop ta bellaya baktı renesme yi aldı anasına baktı kızını aldı ama renesmede çok güzel demi

  22. sperya keşeşke çıksa marektan çatlicam valla

  23. ya saçma sapan konusupda filmin güselligini saçma konusmalarınızla çirkinleştirmeyin.. yok evli yok çocuk su bu allahım ne mal insanlarsınız siz ya.. sizin yüzünüze filmden soguyacam.. yorumlarınızı kendinize saklayın .. saçma ve çocuk akıllı insanlar

  24. walla fragmanini izledim bayildim kiz dogum yapio edward bakioki ölecek onu isirio ve kiz vampir oluo harika bisey offf ben 2011 nasil bekleyecem

    • ısırmıyo vampir zehrini iğneyle verio bellaya

      • zehri ağzından vücuduna yayıyor zehri enjekte ettikten sonra bella’nın vücudunu yalayınce yani zehir verince bellanın yaraları iyileşiyor 😀

  25. şafak vakti +18 olabilirmiş

    • olabilirmiş değil olacak saten ilkine +13 ikinci film R sınıfı yani +18 olacakmış haberler öyle

    • yaLamıo sadece diLini yaraLara dokunduruo. o da zehir ve kan dışarıya çıkmasın die :DD

  26. ay cokkk güzel yemin ederim giddin amatmm mı safaka vaktıne

Bir Yanıt Bırakın

 
