Cullen Ailesini Hiç Böyle Gördünüz Mü? :)

~ tarafından HK_Bgm Ocak 31, 2010.

25 Yanıt to “Cullen Ailesini Hiç Böyle Gördünüz Mü? :)”

  1. hehehehe 😀

  2. hahahahahaha 😀 süper ya

  3. süpermiş bnm askmm (edward) yine harikaaaaaaa

  4. edward zıplamak yerine bellanın yanında durmalıydı.ozamman aşk daha belli olurdu 🙂

  5. yaa ben bu edwardı çoook seviorumm ya çokk yakuşuklu buu bella nın yerinde olmayı tercih ederdimm edwardın kucagındaa ohh ne güzelll edwardım benim biricik sevgilim söyle senden başka…..

  6. kesinlikle diğerleri neyse ama edward bellanın yanında olmalıydı:)

  7. kesinlikle diğerleri neyse ama edward bellanın yanında olmalıydı:) o şekilde daha tatlı durabilirlerdi ama buda hoş

  8. edward mutluluktan havada uçuo 😀

  9. ya ben bellanın yerinde olmak isterdim oh bulmuş fıstık qibi çocuqu çocuq da yapacak kariyerde bella ile edward evli ve bella 4 aylık hamile …..olamaz aqlamak istiyorum peh peh

  10. edwardın saçları garip olmuş emmetin boyu 2m kadar gözüküyo carlisle emmetten biraz daha kısa en güzeli jasper olmuş saçları dışında

  11. ya o değil de son filmde kellan sarışın mı olacak?

  12. aşığım edwarda

  13. askımmm edwrd her zamanki gibi olan üstü ve bells çok gzl olmus

  14. canım benim o ya cok dadlı çıkmış bitanem ya bi bi bi bi bitanem bi

  15. ay şunlara bak ne tatlılar 😀

  16. bayılıyorum onlara

  17. heheh süper olmuş yaa… aile diye buna derim 😀

  18. harikalaaaaaaaaaaaaar

  19. o zamanlar mutlular ama sonra yazık olcak hepsine 😀

  20. Çok güzel çıkmışlar. EEE koskoca vampirler. ne güzel vampir olmak isterdim. hayatta en çok istediğim 2 şey edwardımı görmek ve vampir olmak en çok vampir olmak isterim 😀

  21. benim en sevdiğim kitap olacağı kesin ben TEAM EDWARD çıyım

  22. ayy ne güzel olmuuşş:)

  23. adwaaaaaaaaaaaaaardd I LOVE YOUUU seni seviyoruuuuuuuuuuum… muckkk muckkkk

  24. çok güzel bir film edward bella ve alice yi çoook seviyorum.

  25. ya gardaş ben bu bellanın halinne çok üzüldüm valla yav yazık gıza neler çekti

Bir Cevap Yazın

 
