Eclipse (Tutulma) Filmi Yeni Fragmanı

Fragman Fan Yapımıdır!

~ tarafından HK_Bgm Ocak 30, 2010.

30 Yanıt to “Eclipse (Tutulma) Filmi Yeni Fragmanı”

  1. tek kelımeyle super olmuş

  2. Vaoovv hocam çok iyi olmuş yaa yapan arkadaşların eline sağlıkta bi orjinalide yayınlamadı gitti yanii bu kadar bekletmenin ne anlamı var bilmiyorum!

  3. inanmıyorum harikaa olmuş!!!

  4. güzel:)

  5. ya fan yapımdan bıktım ya orjınal fragman ne zaman yayılanacak

    • Belli değil henüz gerçek fragmanın ne zaman yayınlanacağı. Yayınlandığı ilk anda zaten sitemizde bulursunuz fragmanı 😉

  6. yha açılmıyor!!!!!!

  7. yaa bu video nie açılmıo 😦 😦

  8. ya pardn ama bnde sanırım bi program yüklü deil o yüzdn göstermiyo yardımcı olurmusunuz ?…

  9. Puf video paylaşım sitesi olan dailymotion’un dandikliğinden dolayı açılmıyor video arkadaşlar. Kusura bakmayın. Sorun bizden kaynaklamıyor.

  10. ya ben de hala açılmadı:(yardımcı olabilirmisiniz ??

  11. ohh açıldı:))diğer fan yapımı fragmanlara göre bayaı ii olmuş ama yinede gercein yerini tutmaz nese yapanın emeine saglik:))))

  12. ohhh çok şkr açıldı 🙂 çok gzl olmuş yaa inş. en kısa zamanda gerçek fragman yayınlanır 🙂

  13. süpersiniz fan yapımvıları yaaa

  14. bence çoooooooook güzel orjinalinide istiyoruz

  15. tek kelimeyle muhteşem bi şey yha tutulma ve şafak vaktini sabırsızlıkla bekliorum

  16. Ark. Bn Bunları NAsıl Telefonuma Yüklerim Lütfeen Söyleyin Şimdiden Çok tesekür EDerm !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  17. bu fragman çok süper.sanki filmi izliyo kadar oldum.

  18. alicemmmmmmm

  19. off süper olmuş ya qercek fraqman qibi

  20. yha bnun fan yapımı olduuna emnmisinz bu süper yaaaa

  21. iyi güzelde bunun gerçeği yokmu bee

  22. bu bella da bihter gibi bi şey heralde ama fragman süperrr

  23. off ya jacopla öpüşüyoooooooooooooo

  24. ama fragmab süper otesi hyr harikaaa 😀

  25. ya ben hazirana kadar bekleyememmmmmm

  26. arkadaşlar fragman iyi de.. fragmanın sonunda 30.09.10 yazıyo. 30.06.10 tarihinde çıkmayacak mıydı eclipse. bu eylülün 30u da nerden çıktı yoksa ben yanlış mı biliyorum. lütfen beni bilgilendirir misiniz.:(

  27. yaa fragman güzel olmuşş ellerinize sağlık ama tarih hatası var ve fragmanın son bölümünde vicyoria edward ı boğazlıo o nasıl bn tutulmayı okuyorum şu an sonuna geldim ole bişi olmuo o olay kapanıo benim bildiğimm lütfen bilgilendirin…

  28. eehh sıkıldımm artıkkkkkk olsunndaa kurtulalımmm

Bir Cevap Yazın

 
