Team Jacob or Team Edward? (Video)

~ tarafından HK_Bgm Ocak 28, 2010.

24 Yanıt to “Team Jacob or Team Edward? (Video)”

  1. Grçekten komedii xD

  2. kesinlikle evet!!!!!

  3. ne dediklrinide bi anlasak tam olcak ama d:)

  4. mariana dedikleri gerçek jacob deilmi yha

  5. garip ama gerçek

  6. birde bunun türkçe altyazılısı olsaydı =)

  7. aaa mariana taylor mı oooo komedi olmuş nasıl kabul ettiki??????

  8. dızıdekı rolu için adamı neden yargılıyorsunz

  9. bunun niye türkçesi yok hiçbişey anlamadım lütfen ben daha 8 gidiyorum alt yazısı türkçe olan yok mu

  10. demek 8,sınıfa gidiosun ve hala türkçe altyazı die mımzmızlanıosun .inanamıyorum buna sizin okulda ingilizce dersi verilmio galiba.ha….

  11. ayh “edward is a boy” ha….taylor süperdin ya……

  12. Super olmuş bence bayıldım ama TEAM EDWARD❤

  13. bencede süper yha team edwarddd jacop edwardın yanında bi hiç kalır

  14. jacobdan çok guzl kız olurmuş😀

  15. bişey sorcam benim yazdığım bazı yorumlar niye gitmdi hani şu edward kolik le ilgili yazdıklarım

  16. ahaha kopp koppp!yanlız ben 7.sınıfım ve ben bile anlıyorum sen nasıl anlamıyorsun?!
    neyse ya süper bir şey. edward is a boooy bittim buraya ya

  17. ha bu arada bu dizinin adını bilen varsa söylesin lütfen bütün bölümlerini izlemek istiyorum

  18. bence jacob çok kıçık hele tutulma filminde edwardın yanından bile gecemez bence jacobu sevenler kör olmala

  19. sen birini sevmiyosun diye,onu sevenlere hakaret edemezsin,o zaman bende edward’ı sevenler kör olmalı diyim,hoşuna gider mi? buna ilk örnek sen mesela gerizekalı yağmur!!!

  20. sana çcekmişim ne olacak kıçık irem

  21. ah bi de türkçe alt yazısı olsa…süper ya gerçekten :D:D

  22. herkesin sevgisi kendine bazı insanlar jacob u sever bazıları edward ı karşımızdaki kişi bizim sevdiğimiz kişiyi sevmesse onu suçlayıp hakaret edemeyiz diil mi…

  23. taylor umun tatlı gülüşü onu sevmeye yeter o çok tatlı soğuk değil sıcak kanlı bayılıyoum bu çocuğa senin bi gülüşüne kurban taylor ım😀

Bir Cevap Yazın

 
