Twilight Serisi Kitaplarının İlk Tasarımları

Forewer Dawn (Sonsuza Dek) konuşulmaya başlandıktan sonra Twilight (Alacakaranlık)’ ın ortaya çıkış sürecini daha çok merak eden fanları için, Stepheine  Meyer web sitesinde bu sürece daha çok yer vermiş.

İşte kitabın ilk ismi (Forks) ve Kapağı

Ardından iki kapak daha hazırlanmış; fakat Meyer en çok ilk kapağı beğenmiş.

İşte yapılmış alternatif kapaklar

Bu da The Twilight Saga serisinin ikinci kitabı New Moon için tasarlanmış ilk kapaklardan biri:

Ve aslında ilk kitabın kapağı olan elma tutan ellerin kompozisyonunu New Moon için düşünülmüş.

Meyer ın Eclipse (tutulma) için düşündüğü kapaklar

S. Meyer bu kitapta birazcık daha jacob un görselliğinin artmasını istemiş. Durumu yazarımız şöyle açıklıyor:

‘Bu kitabı basıma erken hazırlayamadım çünkü Edward ın görselliğinin artması bana serinin başarısının düşmesi konusunda endişeler yaşattı. Tutulma’nın iyi gitmeyeceğini düşündüm. Fakat bazı dergilerdeki yazıları okuduktan sonra ve fanların destekleriyle sizin de bildiğiniz gibi kitabın gerçek kapağı kırmızı kurdelenin iki yarımından oluşuyor.”

Çeviri: legendary

~ tarafından HK_Bgm Ocak 27, 2010.

12 Yanıt to “Twilight Serisi Kitaplarının İlk Tasarımları”

  1. çok hoşlar…

  2. şimdikiler bin kat daha ii bunları pek beenmedim

  3. bencede daha güzeller şimdikiler bunlar h

  4. alacakarlığa bayılıyorum şafak vakti nin kitabını okuyorum çok güzel

  5. bence bunlar pek güzel deil

  6. İğrenç. Bunların gerçek olduğunu sanmıyorum. Böyle profesyonel kitaplara bu kadar amatör kapaklar tasarlanmaz. Paint’te bile yapılır bunlar.

  7. bnce şimdikiler daha güzel iyiki onları koymuşlar bnce bunlar hiç güzel değil

  8. tutulmanın ikinci kapaqı iqrenç yeniayda son iki kapak hoş ve bence alacakaranlıqın şimdiki kapaqı daha qüzel….

  9. Tek kelime: BERBAT

  10. yha ben en çok yeni kitap kapaklarındaki gizli anlamları merak ediyorm bilen var mı???

  11. bunlar ne be bunları benim 2 aylık yeğenim yapar

  12. şimdikiler daha iyi bunlar çocukca olmuş

Bir Yanıt Bırakın

 
