Edward, Bella ve Esme Adası :)

~ tarafından HK_Bgm Ocak 22, 2010.

28 Yanıt to “Edward, Bella ve Esme Adası :)”

  1. Süper de, bu fotoğraf gerçek değildir, daha Şafak Vakti çekimleri yapılmadı.

  2. Evet fan yapımı fotoğraf

  3. Orjinali olmasa dahii gerçektennnn çok güzel olmuşş bu resimm =))

  4. SACMAA YAAA

  5. bella masum,saf ve güzel bir kız olarak tanıdım ben bu fotoğrafı beğenmedim

  6. çooooooooooooooooooook güzel yawwwwwwwwwwwww bayılıyorum

  7. bütün resimleri de mütişşşşşşşşşşşşş🙂

  8. breaking dawn filmi olmayacak submit açıklama yaptı serinin son filmi eclipse

  9. esra şafak vaktinde bella gerçekten böyle.

  10. tamam çocuklar, ben çok önce okumuştm bu haberii, sinetifden. o zaman breaking dawn nun haklarını satın almadıklarını söylemişlerdi. şimdi almışlar hatta senaryo bile hazırmış, en kısa zamanda çekim hazırlıklarına başlanacakmışş🙂

  11. eğer breaking down çıkmazsa film setini başlarına yıkarız(tüm twilight hayranları(belki de bu resmi film çekimi başlamadan kendileri rollerine çalışmak için çekmişlerdir)):):):)
    ANLARSINIZ YA

  12. bnce spr olmuş ama edwardın bu hareketlerde bulunacağını sanmıyom bellayıda zombi gibi yapmışlar tuaf olmuş

  13. bütün herkez şafak vaktini sabırsızlıkla beklio galiba kitabını okudunuz mu????

  14. vee bence ‘şafak vakti’ni bide edward ın ağzından yazsınnnnn dimi ama

  15. breaking dawn kesinlikle çıkacak bahardada çekimleri başlıycakmış galiba

  16. breaking dawn çıkıyo son açıklamalar böle ama kitaplar bella nın ağzından olduğu için çok fazla duygu içermiyo ama midnight sun bence güzel olacak

  17. breaking dawn çıkıo hatta bu ilkbahar çekimlere başlıolar

  18. bayıldımmmm tam kitaptakine benziyo ama bide filmde nasıl ıolacağını çoook merak ediyorummm🙂

  19. çok süper öp

  20. ya ben bellanın yerinde olmak isterdim çok şanlı bir kıs oma ya bu kadarda yakışıklılık olmaz okulu bitirdimmi anında oraya vericem dilekçemi valla bak

  21. bence filmde suda seks bölümünü çekmesinler valla hiç bişe anlaşılmıyo bu bölüm zaten kitaptada pek açılmamış ama bence filmde açılmalı sakın sapık olduğumu düşünmeyin yani açılmalı derken açık açık çeksinler demiom

  22. şafak vakti 2 bölümden oluşup 3 boyutlu olarak yaplabilrmş bu çok harika bi haber bende ‘gogirl’dergisnde okudm .:D😀

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: