Rob’un Ne Numaraları Varmış? Bakalım!

5 lakabı var.

Rob : Yakın arkadaşları onu böyle çağırırmış,
Patty : Küçük bir çocukken arkadaşları en çok bu lakabı kullanırlarmış,
Claudia : Kız kardeşleri ona eziyet etmek için böylşe seslenirler,
RPattz : Hayranları onu böyle seviyormuş,
Ve “Bu ismimden nefret ediyorum. İnsanların başka bir isim icat etmelerini istiyorum!” diyor.

4 yıl boyunca modellik yaptı.

12 yaşındayken modellik yapmaya başladı. 90’lı yıllarda sevimli bir görüntüsü vardı!

3 yaşında piyano çalmaya başladı.

“Twilight”ta gerçekten piyano çalıyor.

2 kız kardeşi var.

Kendisinden büyük olan kız kardeşlerinin ismi Elizabeth ve Victoria…

1 ürünle saçlarını şekillendiriyor.

Sadece su kullandığı konusunda yemin ediyor.

0 kere kendini izlemiş.

Bugüne kadar yaptığı hiçbir işi izlememiş.

Kaynak : Cosmo Girl Dergisi ocak-2010 sayısı

~ tarafından HK_Bgm Ocak 17, 2010.

7 Yanıt to “Rob’un Ne Numaraları Varmış? Bakalım!”

  1. vayyy beeee bnde bana takma isim takmalarından nefret ederim yada birine benzetmelerinden olmadı karşılaştırmalarında😀

  2. harika…seni seviydrum edward

  3. edward senin HERŞEYİN BENİM (YANİ HERRRRRRRRRRTARAFIN OLABİLİR ISIRIRIM SENİ)

  4. bende piyano çalıyorum

  5. aşkımmm yha işte budur bi tanmmmmmmmmmmmmm…

  6. ben de keman çalıyorum

Bir Cevap Yazın

 
