Stephanie Meyer’den Breaking Dawn (Şafak Vakti) Filmine Dair Bilgiler

Yazdığı The Twilight Saga serisi kitapları ile dünyayı kasıp kavuran ünlü yazar Stephanie Meyer, serinin dördüncüsü Breaking Dawn (Şafak Vakti) filmine dair yaptığı ufak bir açıklamayı web sitesine ekledi.

“Kitabın veya iki film olup olmamasına dair ortada bir bitmiş bir şey yok. Kişisel görüşümü soracak olursanız, bütün hikayeyi bir filme sıkıştırmak çok zor olurdu. (bunu daha önce pek çok röportajda söyledim).

Fakat bunu yapmanın güzel bir yolu olursa, ben varım. İki ya da bir, hangi yol hikayeye en iyi uyarsa, benim için sakıncası yok ve Summit’te konuştuğum herkes aynı şekilde hissediyor gibi görünüyor. Hepimiz bu yönde ilerlemekten ötürü heyecanlıyız ve yavaş ve emin bir şekilde oraya ulaşıyoruz. İnsanların haberler için can attığını biliyorum. Bu yüzden ortalığı ayağa kaldıracak pek çok dedikodu çıktı. Ama bunların bir temeli yok.”

Steph.

Çeviri: sinetif

~ tarafından HK_Bgm Ocak 16, 2010.

7 Yanıt to “Stephanie Meyer’den Breaking Dawn (Şafak Vakti) Filmine Dair Bilgiler”

  1. qzlll keşke seriii uzasa

  2. bence 2 filme ayırın ço sıkışık olur kitabı baya uzun alacakaranlığın nerdeyse 2 katı ..

  3. ama kitapları harika steph ablanın nerden aklına geldiyse yok böyle bi seri böylesi bir daha zor gelir ..( hatta gelmez🙂 ) stephanie meyer’e bütün minnetlerimi göneriorum burdan iyi ki varsın xD sen olmsan benim kitapla alakam yoktu ..

  4. alacakaranlık serisi mükemmel burdan emeği geçmiş herkese teşekkürler

  5. NOLUUUUUUUUUUUR UZASIN BEN EDWARDSIZ YAŞAYAMAM

  6. aynen bende edwartsız yaşamayam her gece posterini öpüp yatıyorum yhaa warmı böle bişi hastayım edwarda (ROBEEERTTT)<3 AŞKIMMM

  7. ben bu seriyi çoooooooooooooooooooooooook seviorum yaaaaaaaaa bu film hiç bitmese bıkmadan usanmadan izlerdim ama ……………

Bir Cevap Yazın

 
